هزارجریبی مدیرکل امور مالیاتی گلستان : در سال ۹۸ مبلغ ۵۵۲ میلیارد تومان معادل ۱۰۰ درصد درآمدهای مالیاتی تعیین شده، محقق شده است

البرز گلستان  مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: کل درآمدهای مالیاتی وصول شده در سال ۹۸ مبلغ ۵۵۲ میلیارد تومان بوده که معادل ۱۰۰ درصد درآمدهای مالیاتی تعیین شده، محقق شده است.

علی اصغر هزارجریبی اظهارکرد: در قانون بودجه سال ۹۸ میزان درآمد عمومی استان مبلغ ۶۷۲ میلیارد تومان تعیین شده بود که سهم درآمدهای مالیاتی استان، مبلغ ۵۵۶ میلیارد تومان بوده که از لحاظ وزنی ۸۳ درصد کل درآمدهای عمومی استان را شامل می شود.

وی افزود: این اداره کل با تلاش همکاران در سطح استان و برنامه ریزی های انجام شده و تعامل خوب روسای اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و همچنین اتاق بازرگانی در زمینه اطلاع رسانی و تشویق مودیان مالیاتی در تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر و پرداخت به موقع مالیات، توانست در امر تحقق درآمدهای مالیاتی و در شرایطی که گلستان درگیر مشکلات سیل بود، موفق عمل کند.

هزارجریبی گفت: کل درآمدهای مالیاتی وصول شده در سال ۹۸ مبلغ ۵۵۲ میلیارد تومان بوده که معادل ۱۰۰ درصد درآمدهای مالیاتی تعیین شده، محقق شده است.

وی بیان کرد: رقم مالیات وصول شده نسبت به سال ۹۷ که ۴۲۷ میلیارد تومان بوده رشد ۲۹ درصدی داشته است.

وی توضیح داد که حدود ۶۰ درصد اظهارنامه تسلیم شده مشاغل به صورت توافقی و قطعی انجام شده است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: از کل مالیات وصول شده، ۳۵۳ میلیارد تومان معادل ۶۴ درصد از منابع مالیات مستقیم و ۱۹۹ میلیارد تومان معادل ۳۶ درصد از بخش منابع غیرمستقیم تأمین شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۲ ب.ظ

دیدگاه