مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد:بیمه تکمیلی ۱۰۰۰نفر از خادمان بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان

البرز گلستان حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت بیش از هزار نفر از هیت امنا،خدام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گرفتند

حجت الاسلام«روح الله سلیمانی فرد» امروز(دوشنبه ۱۸ فروردین)اظهار کرد: پنج هزار و ۵۰۰ عضو هیئت امنا در استان گلستان مشغول به فعالیت هستند و یک هزار و ۴۰۰ خادم در مساجد سطح استان گلستان فعالیت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در راستای ارتقای سلامت این اقشار زحمتکش در فاز نخست یک هزار نفر از خدام مساجد و بقاع متبرکه و هیئت های امنا بیمه تکمیلی درمان شدند که در سازمان اقاف و امور خیریه کشور این اقدام بی نظیر است.

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: با تفاهمنامه ای که با بیمه میهن منعقد شده افراد بیمه شده از خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی و دیگر بخش های حوزه سلامت بهره مند می شوند.

وی افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری خدام اماکن متبرکه در نظر گرفته شده و از سویی دیگر با این اقدام در تلاش هستیم که از زحمات این اقشار زحمتکش که مسئولانه در روزهای تلخ و شیرین در کنار مردم گلستان قرار دارند قدردانی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه خدام اماکن متبرکه در این ایام برای مقابله با کرونا خدمات ارزنده ای را ارائه کردند، ابراز داشت: در طول مدت ۵۰ روز گذشته با توجه به تاکیدات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پروتکل های بهداشتی رعایت شد و ضدعفونی اماکن و بقاع متبرکه در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با همت خیرین و هیئت امنای بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه  در بخش تولید محصولات بهداشتی نیز به استان کمک کردیم و در ۱۲ کارگاه در اماکن مذهبی با مشارکت گروه های جهادی، مردمی، سپاه و بسیج تولید و توزیع ماسک شد.

وی افزود: همچنین نسبت به تهیه بسته های غذایی برای اقشار آسیب پذیر جامعه در مناطق محروم نیز اهتمام شد تا بتوانیم در این شرایط حساس به کمک این خانواده ها بشتابیم.

لازم به ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه خدمت یا ثبت نام به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۱۴۱۷۱ اداره کل اوقاف گلستان و یا با ادارات اجرایی اوقاف شهرستانها تماس تلفنی حاصل فرمائید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۵ ب.ظ

دیدگاه