وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان : ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، فرصتی مغتنم است تا از رشادت های این دلاورمردان تقدیر بعمل آید.

ارتش ایران اسلامی نماد ایثار و از خود گذشتگی است

مدیرکل بنیاد استان گلستان اظهار داشت: ارتش ایران اسلامی نماد ایثار و از خود گذشتگی است و ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، فرصتی مغتنم است تا از رشادت های این دلاورمردان تقدیر بعمل آید.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت: ۲۹ فروردین روزی است که به فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) لباس عزت و عظمت،اقتدار و شوکت بر قامت بلند و رسای ارتش جمهوری اسلامی پوشانده شد و این حرکت نمادین برای همه مردم ایران اسلامی به ویژه غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزء باشکوه ترین و خاطره انگیزترین روزهای سال برای همیشه در ذهن ها و خاطره ها ماندگار شد.
غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از بازوان قدرتمند تأمین امنیت کشور، وظیفه سنگین حفظ و حراست از تمامیت ارضی میهن اسلامی مان را بر عهده داشته و با پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، تمامی ماموریت‌های محوله را در پهنه‌های آبی، خاکی و هوایی با افتخار و اقتدار به انجام می‌رسانند.
رشادت‌های بی‌نظیر نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شده است تا ۲۹ فروردین‌ماه نه‌تنها در تقویم بلکه در دل مردم قدرشناس و حماسه‌آفرین ایران اسلامی نیز به‌عنوان روز حماسه و ایثار مزین گردد. روزی که به‌فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) لباس عظمت و اقتدار و شوکت بر قامت رسای ارتش جمهوری اسلامی پوشانده است
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، را به محضر تمامی نیروهای نظامی و خانواده گران‌قدر آنان و مردم بافرهنگ، متدین و انقلابی استان گلستان تبریک گفته و سربلندی، غرور و غیرت ایران اسلامی را در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه قادر قهار خواستارم. امیدوارم در سایه تحکیم اتحاد و همدلی موجود میان مردم و حافظان امنیت و آسایش، بیش از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت همه‌جانبه قرار بگیرد.
اسرافیل وزیری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۳ ب.ظ

دیدگاه