- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکترکمانگری مدیرکل بیمه سلامت گلستان خبرداد:پرداخت ۷۲ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان گلستان

مدیرکل بیمه سلامت گلستان خبرداد:پرداخت ۷۲ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان گلستان

البرز گلستان مدیرکل بیمه سلامت گلستان اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا طی هفته های اخیر در سطح استان و بروز مشکلات اقتصادی ناشی از آن بر حوزه سلامت و همچنین اهمیت و لزوم حمایت همه جانبه دستگاه ها به متولی امر درمان استان و موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد با این اداره کل و در راستای رضایت مندی بیمه شدگان و با هدف پشتیبانی مالی و ارائه خدمات پایدار درمانی گلستان مبلغ ۷۲ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی گلستان (سطح یک روستاییان)، بیمارستان خصوصی و دولتی غیر دانشگاهی، پزشکان، دندانپزشکان، درمانگاهها و تصویربرداری سطح استان پرداخت شد. دکتر کمانگری، مدیرکل بیمه سلامت. گلستان بیان داشت: با حمایت ها و پیگیری های مجدانه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در تامین و اختصاص منابع جهت پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد، مبلغی بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی (سطح یک روستاییان)، مبلغ ۲۴ میلیارد ریال بیمارستان های خصوصی و دولتی غیر دانشگاهی به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال به پزشکان، دندانپزشکان، درمانگاه ها و تصویربرداری پرداخت شد.
مدیر مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان افزود: سازمان بیمه سلامت ایران تمام سعی خود را در حمایت از عرصه سلامت بیمه شدگان عزیز سازمان به کار بسته تا با پرداخت های انجام گرفته، حمایت هرچه بیشتر خود را از نظام سلامت در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان به انجام برساند. در این راستا در آخرین پرداختی ها علاوه بر پرداختی های هفته گذشته بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد را پرداخت نموده است.

0 [1]
0 [1]