کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی ازطرح احداث گلخانه در موقوفات و بقاع دارای قابلیت در این شهرستان خبر داد

البرز گلستان  علی کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی از برنامه ریزی دقیق برای استفاده از درآمد موقوفات و بقاع متبرکه در جهت تحقق جهش تولید در بستر وقف خبر داد

وی افزوددر حوزه موقوفات تلاش در جهت افزایش  بهره وری موقوفات همراه با رویکرد کشت های نوین و دانش بنیان  متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوایی همراه با رعایت الگوی کشت در حوزه کشاورزی انجام می شود.
کریمی ادامه داد : طرح احداث گلخانه در موقوفات و بقاع دارای قابلیت در این شهرستان اقدام می شود
وی گفت : در بحث عمرانی با توجه به طرح های ارائه شده ساخت زائر سرا در امامزادگان منتهی به جاده های اصلی این شهرستان پس از بررسی های کارشناسی و امکان سنجی در برنامه خواهیم داشت.
رئیس اوقاف کردکوی گفت : یکی دیگر از برنامه های این شهرستان در حوزه عمرانی بقاع اعم از احداث، تعمیر و بازسازی ابنیه های قدیمی  و تکمیل آن می باشد.
وی: در بخش فرهنگی به تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی جهت ایجاد وقف های جدید با توجه به نیازهای روزه جامعه اشاره نمودند
علی کریمی گفت: از دیگر برنامه های شاخص اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش و راه اندازی مراکز افق دیگر بقاع این شهرستان با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد .
وی بیان کرد: با بکارگیری افراد با تخصص بالا در واحد های مختلف اجرایی در طرح های توسعه ای با اولویت بکارگیری از خادمین و اصحاب وقف در زمینه های مختلف می توان در زمینه تحول گرایی شهرستان و احیای وقف در جهت منابع مالی پایدار بیش از پیش کمک کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۴ ب.ظ

دیدگاه