همایش تقدیر از حامیان سلامت و خیرین سلامت گلستان بر گزار گردید

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان همایش تجلیل از خیرین و حامیان سلامت استان گلستان از سوی دانشگاه

علوم پزشگی بر گزار گردید.

در این همایش که با حضور مرگدری معاون استاندار و امامی نماینده مردم گرگان درمجلس شورای اسلامی ریاحی رئیس دانشگاه بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان و دکتر امین روان رئیس هئیت مدیره و جمعی از خیرین سلامت استان برگزار گردید.

در این همایش ابتدا دکتر هنرور معاون بهداشتی دانشگاه گزارشی از فعالیتها ی ستاد هفته سلامت وبرنامه های اجرا شده در طول هفته بیان نموده است .

سپس دکتر جوشقانی معاونت غذا ودارو دنشگاه در مورد تغذیه و نقش تعادل توضییحاتی دادند.

آخرین سخنران این همایش دکتر ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بوده که گزارشی از روند برنامه های طرح تحول سلامت و پیشرفت آن در سطح استان ارائه نمود .

دکتر ریاحی در ادامه افزود : درتمامی شهرستانها متخصص حضور دارد از مراوه تپه تا گالیگش

و سپس در باره وضعیت داروخانه های مراکز بهداشتی درمانی گفت: ما جایزه گذاشتیم که بازدید گنندگان از مراکز بهداشتی درمانی بازدید کنند که داروهایش گمتر از ۴۳۰قلم نباشد.

وی سپس در باره شرایط سلامت در استان بیان نمود: شرایط سلامت در استان بهتر نشده بلکه پیش بینی ما این است مخاطراتی بسرعت در حال افزایش است از چمله سالمندی – اعتیاد و افزایش شهرنشینی و اینکه نیاز به دیالیز در استان ۲برابر شده است .

وی همچنین اعلام نمود که کلیه مطالبات پرسنل تا سال ۹۴ پرداخت شده و اعتماد کردن بازار به مراودات اقتصادی از دیگر موارد می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درادامه افزود: افزایش تحرک مردم و تغذیه سالم دو مقوله جدی است که ما در دانشگاه به عنوان برنامه اصلی در سال جاری پیگیری خواهیم کرد زیرا معتقدیم باید در افزایش تحرک مردم دخالت کنیم تا سبک زندگی آنان اصلاح شود.

دکتر ریاحی در خاتمه بیان داشت : اراده ای در استان وجود دارد که از حرکتهای مقطع ای به حرکتهای نهادینه برسیم. در خاتمه به بعضی از حامیان سلامت جوائزی اهدا شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۴ ب.ظ

  • دیدگاه‌ها برای همایش تقدیر از حامیان سلامت و خیرین سلامت گلستان بر گزار گردید بسته هستند
  • 1359 بازدید
  • چاپ چاپ

دیدگاه

نظرات در این پست بسته شده.