مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان : اینترنت وپشتیبانی از این سرویس درشرایط کنونی یک خدمت حیاتی است

مهندس غلامعلی شهمرادی:
اینترنت و پشتیبانی از این سرویس در شرایط کنونی یک خدمت حیاتی است

اینترنت و پشتیبانی ا زاین سرویس در شرایط کنونی یک خدمت حیاتی است .
البرز گلستان مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن اعلام این مطلب گفت:درشرایطی که بسیاری از کسب وکارها و آموزشها بصورت مجازی و بر بستر اینترنت انجام میشود و مصرف این سرویس به شدت افزایش یافته است نیاز میباشد تا با پشتیبانی و ارائه خدمات باکیفیت انتظار مشتریان را برآورده نماییم .
مدیرمخابرات منطقه گلستان که در جلسه ای با حضور معاون، مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانسی سخن میگفت افزود : با افزایش بیش از دوبرابری مصرف اینترنت روزانه مشتریان در این روزها، لازم
است به وضعیت این سرویس نگاهی داشته باشیم و هرچقدر هم که جزء استانهای برتر از لحاظ کیفیت ارائه باشیم ولی نیاز است در راستای بهبودآن به تلاش خود ادامه دهیم .
مهندس غلامعلی شهمرادی با استناد به چند دلیل وضعیت اینترنت در استان را خوب دانست و اضافه کرد: رضایت مشتریان بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط مخابرات ایران ، افزایش رو به رشد تعداد مشتریان فعال اینترنت در استان و میزان فروش و درصد افزایش چشمگیر آن درسال ۹۸ نسبت به سال ۹۷همه نشان از وضعیت مناسب این سرویس در گلستان است ولی هیچکدام دلیل بر توقف تلاشها درجهت افزایش کیفیت سرویس وخدمت نمی باشد و نمیتواند دال بر بی نقص بودن آن باشد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان مراکزتماس چه دربخش حضوری مانند دفاتر و امور مشتریان شهرستانها و چه در بخش غیر حضوری مانند ۲۰۲۰ را دراین زمینه تاثیر گذاردانست و گفت این بخشها به عنوان ویترین عمل نموده ونقش کلیدی در افزایش رضایت مشتریان خواهندداشت.
وی از آگاهی بخشی به مشتریان نیز به عنوان یک اقدام مهم نام برد و گفت : لازم است در سال ۹۹ حوزه های دیتا و تجاری وارد این مقوله شده و با هدف گذاری دقیق تر اقدامات مفیدی را انجام دهند.
مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به داشتن عملکرد حرفه ای بسیار تاکید کرد و گفت:تعیین هدف ، ابلاغ دستورالعمل ها و بخشنامه ها به کارکنانیکه در آن فرآینددخیل هستند مخصوصا بخشهای پاسخگویی واطلاع آنها از جزئیات اقدامات ، اندازه گیری میزان رضایت مشتریان در بازه های زمانی کوتاه و استفاده از بازخوردهای حاصله ، اجرای وعده هایی که به مشتریان میدهیم ، پشتیبانی و رفع خرابی در اسرع وقت و بر اساس زمانبندی اعلام شده همچنین رفتار دوستانه ، مناسب و دلسوزانه بامشتریان از مصادیق عملکرد حرفه ای است که با انجام تک تک آنها میتوانیم امیدوار باشیم هر روز عملکرد بهتری نسبت به روز گذشته داشته باشیم و تحقق اهداف برایمان آسانتر خواهد بود.
وی درپایان با مکلف نمودن بخشهای شبکه ، تجاری و شهرستانها در تنظیم و تدوین برنامه مشخص با هدف ارتقاء کیفیت ارائه خدمات گفت : این برنامه و اهداف در نظر گرفته شده بطور مستمر رصد خواهد شد و با تشخیص نقاط ضعف و رفع موانع کمک خواهد شد تا بتوانیم به این امر مهم درسال ۹۹ دست یابیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲ ق.ظ

دیدگاه