- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بالاخره پس از گذشت سالها کلنگی در روستای بالاجاده بر زمین خورد/شتاب مطلوب در اداره بنیاد مسکن شهرستان کردکوی /یادداشتی ازسامانه اطلاع رسانی سورم سرا گلستان

✅بالاخره پس از گذشت سالها کلنگی در روستای بالاجاده بر زمین خورد .

البرز گلستان ✅از نیمه دوم بهمن ۹۸ رگ هایی از پیگیری و رایزنی با دستگاههای دولتی بنیاد مسکن و…برای اجرای پروژه های عمرانی که اداره کل بنیاد مسکن در سال گذشته دوره ریاست سابق شورای اسلامی قول مساعد و دستورات لازم ۲ کیلومتر زیر سازی و آسفالت خیابان های مشمول طرح را صادر کرده بود در دوره جدید ریاست شورای اسلامی پیگیری و در صدد و شرف اجرای پروژه در خیابانهای مشمول اجرا قرار گرفت …….

✅گفتنی است این پروژه عمرانی با زیر سازی و شن ریزی و…… در خیابانهای میرزا کوچک خان. از انتهای آسفالت خیابان فرهنگ تا میدان صاحب زمانی تا خروجی روستا به جنگل و خیابان امام خمینی از تقاطع شهید بهشتی تا آسفالت خیابان شهدا شروع شده است . امتداد خواهد یافت .

✍️در سالهای اخیر که رشد فعالیتهای عمرانی در سایر روستاهای منطقه صعودی بوده است در روستای بالاجاده پروژه ای عمرانی و خدماتی نداشتیم و پس از سالها از آخرین اقدام آسفالت خیابانهای شهید بهشتی و امام حسین و شهدا ؛ در روزهای اخیر کلنگی از خدمت با طرحهای عمرانی در معابر عمومی شتابی بخود گرفته است که امید است این کلنگ بر زمین خورده را سرانجامی یابد و مثل سایر پروژه های روستا رها شده نشود .

نظیر پروژه عمرانی مشابه در خیابان شهید مطهری و پروژه مشارکتی روشنایی یادمان شهدای روستا و……..

✍️در حال حاضر فعالیت عمرانی اداره محترم بنیاد مسکن شهرستان کردکوی شتاب خوبی بخود گرفته و انتظار میرود در ماههای آتی این پروژه در خیابانهای میرزا کوچک خان جنگلی و امام خمینی شمالی و…به بهره برداری برسد .

✍️ضمن گرامیداشت یاد و نام مدیرکل فقید بنیاد مسکن استان گلستان در مساعدت در تکمیل پروژه های عمرانی روستا ، از همکاری و مشارکت و توجه خاص مدیر کل محترم جدید بنیاد مسکن . معاونین بویژه ریاست محترم اداره بنیاد مسکن شهرستان کردکوی در پیگیری و تامین منابع و اجرای پروژه عمرانی در روستا تقدیر میشود
انتظار این است که سایر پروژه های عمرانی در سایر خیابانهای روستا ولیعصر شمالی . قدس . مطهری . نواب صفوی . امام خمینی از میدان مهدیه تا جامع . شهید بهرامی . و……نیز سرعت و شتابی برای اجرا و تکمیل پروژه قرار گیرد .و در آینده ای نزدیک شاهد خدمات رسانی به کل اهالی این روستا بوده و باشیم .

✍️از رایزنی و تلاشهای جوادی رئیس سابق شورای اسلامی روستا و پیگیریهای مجدانه تجری رئیس فعلی شورای اسلامی در تحقق این برنامه های عمرانی هم تقدیر و تشکر میشود .
و انتظار است این پیگیری ها برای سایر پروژه های رها شده که سالها فقط تسکینی با تخلیه چند تریلی شن در نقاط تخریبی و آبگرفتگی اقدام میشود هم مورد پیگیری قرار گیرد .و این پروژه هم بعد از سالها به سرانجام برسد .

✍️گروه اجتماعی سامانه اطلاع رسانی سورم سرا گلستان

 

0 [1]
0 [1]