پیام تبریک وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به مناسبت نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان «عج»

البرز گلستان مدیرکل بنیاد استان گلستان در پیامی سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان «عج» را به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و مردم استان گلستان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ متن پیام اسرافیل وزیری به شرح زیر است.

بسم ا… الرحمن الرحیم

«وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمْ الْوَارِثِینَ»
انتظار فرج ظهور حضرت مهدی «عج» که از برترین عبادت‌هاست، به معنی انتظار حاکمیت قرآن و اسلام و پر شدن جهان از عدل و داد و عدالت برای همه انسان‌ها و برچیده شدن تمامی مظاهر ظلم و جور از صحنه زندگی بشر و انتظار فرارسیدن دنیایی برتر ازلحاظ معنوی و مادی است.
نیمه شعبان”، روز میلاد فرخنده یگانه منجی عالم بشریت است، امید انسان‌ها، فخر مسلمانان و طلیعه عدالت؛ مهدی موعود حضرت ولی‌عصر «عج».
امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت، تکیه‌بر سلاح ایمان و پیروی از فرمان‌ها مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.
این‌جانب، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر «ارواحنا له الفداه» را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور، خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مردم شریف استان گلستان و سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت «علیهم‌السلام» مسئلت می‌نمایم.
اسرافیل وزیری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹ ب.ظ

دیدگاه