سردارقاسمی فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:کشف بیش از ۲۲ هزار عدد اقلام بهداشتی احتکاری دراستان

سردار قاسمی خبر داد: کشف بیش از ۲۲ هزار عدد اقلام بهداشتی احتکاری در گلستان
کشف بیش از ۲۲ هزار عدد اقلام بهداشتی احتکاری در گلستان

البرز گلستان سردار “روح الامین قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: بدنبال شیوع ویروس کرونا و نیاز شهروندان به اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس، عده ای فرصت طلب و سودجو اقدام به احتکار تجهیزات ضروری مردم و فروش آن در فضای مجازی می کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا و برابر رصد صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان از طریق روش های خاص مهندسی اجتماعی مشخص شد افرادی با درج آگهی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش غیرمجاز اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش بصورت عمده می کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ماموران پس از بررسی های فنی موفق شدند محل دپوی اقلام احتکاری در شهرستان های “گرگان” و “بندرگز” را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از این ۲ انبار، ۲۲ هزار و ۲۵۸ عدد اقلام بهداشتی از جمله ۲۱ هزار و ۲۲۰ عدد ماسک، ۹۷۶ عدد دستکش و ۶۲ عدد ژل ضدعفونی کننده کشف شد.

سردار قاسمی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این راستا و معرفی آنان به مراجع قضائی، گفت: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار اقلام بهداشتی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲ ق.ظ

دیدگاه