مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان خبرداد:برنامه ریزی جهت تملک۱۱۸ نقطه از استان برای برپایی سایت های جدید تلفن همراه درمخابرات منطقه گلستان

برنامه ریزی جهت تملک۱۱۸ نقطه از استان برای برپایی سایت های جدید تلفن همراه
درمخابرات منطقه گلستان

البرز گلستان درجلسه ای که به ریاست مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد، در خصوص برپایی سایت های جدید تلفن همراه در استان گلستان بحث و تبادل نظر شد.
این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانسی و با حضور روسای ادارات مخابرات استان برگزار شد مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اجرایی شدن فاز ۸ عملیات توسعه شبکه تلفن همراه تاکیدکرد : برای افزایش کیفت پوشش تلفن همراه نیاز به تملک نقاطی از استان برای ایجاد سایت های جدید تلفن همراه میباشیم .
وی گفت: دربرخی نقاط با مشکلاتی روبرو هستیم که از روسای ادارات مخابرات تقاضا میشود برای رفع موانع برنامه ریزی های لازم را انجام دهند تا بتوانیم هرچه زودتر با ایجاد سایت های جدید ، خدمات با کیفیت تری در بخش تلفن همراه به مشتریان ارائه دهیم .
مهندس غلامعلی شهمرادی اضافه کرد: همیشه جزء استانهای برتر در ارائه خدمات با کیفیت تلفن همراه بوده ایم و رضایت مشتریان برایمان در اولویت بوده و برای ماندگاری رضایتمندی مشتریان تمامی امکانات را به خدمت گرفته و تلاش خواهیم کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۸ ب.ظ

دیدگاه