وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان خبر داد:در راستای عدم مراجعه غیر ضروری به بنیاد ، انجام۲۹ هزار تماس تلفنی در سال ۹۸ با ایثارگران

برقراری ۲۹ هزار تماس تلفنی با ایثارگران گلستان

البرز گلستان مدیرکل بنیاد استان گلستان اظهار داشت: در راستای عدم مراجعه غیر ضروری به بنیاد مجموعا ۲۹ هزار تماس تلفنی در سال ۹۸ با ایثارگران صورت گرفته است که از این تعداد ۲۷۴۷ تماس به دلیل پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و جایگزینی ارتباط تلفنی به جای طرح سپاس با جامعه ایثارگری در اسفندماه بوده است.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: در سال ۹۸ بیش از ۹ هزار دیدار در راستای اجرای طرح سپاس و ۲۹۰۰۰ ارتباط تلفنی با هدف پیگیری و رفع مشکلات جامعه ایثارگری داشته ایم.
وزیری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر عدم مراجعه حضوری جامعه هدف به بنیاد گفت: از زمان شیوع این ویروس از ابتدای اسفند و در راستای مقابله با این بیماری ارتباط تلفنی را جایگزین ملاقات حضوری کردیم و همکاران ما در بنیاد های تابعه مجموعا ۲۷۴۷ تماس با جامعه ایثارگری داشته و پیگیر مشکلات این عزیزان شدند.
وی افزود: معاونت بهداشت و درمان با همکاری معاونت تعاون و امور اجتماعی(اداره مددکاری استان) ضمن توزیع بسته های بهداشتی با ارسال بروشور، پوستر و تبلیغات در فضای مجازی نکات بهداشتی را در خصوص مراقبت های فردی در مقابل این بیماری به خانواده های معظم ایثارگر ارائه نمودند.
وی در پایان ضمن تاکید مجدد بر عدم مراجعه حضوری به بنیاد و شرکت در طرح ملی غربالگری گفت: همکارانمان در بنیاد های استان با تمام توان آماده پاسخگویی تلفنی به جامعه ایثارگری بوده و این عزیزان می توانند همه روزه به استثنا روزهای تعطیل با تلفن های بنیاد و سامانه تلفنی ۱۶۱۶ تماس حاصل نمایند.

 

خبر از محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۰ ب.ظ

دیدگاه