مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خبر داد: امیدوارم مردم در روز طبیعت با تداوم کمپین «در خانه بمانیم» نهایت همکاری داشته باشند/مکاتبات لازم برای تأمین اقلام بهداشتی ویژه اصحاب رسانه انجام شده است

البرز گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امیدوارم مردم در روز طبیعت با تداوم کمپین «در خانه بمانیم» نهایت همکاری را با مسئولان  داشته باشند تا قطع زنجیره انتقال کرونا سرعت بیشتری بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به روایتی از پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) ادامه داد: دیدن بهار انسان را به یاد قیامت می اندازد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز آداب و رسوم و سنت های حسنه ای در نقاط مختلف کشورمان وجود دارد اما امسال با شیوع کرونا در شرایط ویژه ای قرار داریم.

کشمیری بیان کرد: اگر از دیدگاه دیگری به مسئله کرونا و ممنوعیت حضور در دید و بازدید نوروزی و روز طبیعت نگاه کنیم شاید این ممنوعیت و عدم حضور مردم در تفرجگاه ها، لطف به طبیعت باشد تا طبیعت نفس تازه ای بکشد و روال طبیعی خود را طی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان  از مردم خواست برای پیشگیری از کرونا در منزل بمانند و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکثر مردم نکات پیشگیرانه را رعایت کردند و از کسانی که کرونا را جدی نگرفتند درخواست می کنیم به توصیه ها عمل کنند.

وی از تلاش اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم در بحران کرونا تشکر کرد و گفت: مکاتبات لازم برای تأمین اقلام بهداشتی ویژه اصحاب رسانه انجام شده است و درصدد هستیم این امر در اسرع وقت تحقق یابد تا جامعه رسانه ای هنگام اطلاع رسانی در معرض خطر ابتلا به کرونا نباشند.

کشمیری اضافه کرد: آن دسته از اصحاب فرهنگی و هنری که با شیوع کرونا آسیب دیدند، می توانند با مراجعه به سایت Bimebikari.mcls.gov.ir برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: متأسفانه کرونا اقتصاد جهانی را تحت تأثیر قرار داده و این معضل گریبان گیر ۲۰۰ کشور جهان شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱ ب.ظ

دیدگاه