مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از تولید بیش از ۸۳ هزار عدد اقلام بهداشتی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان خبرداد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان:
بیش از ۸۳ هزار عدد اقلام بهداشتی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان گلستان تولید شد
به گزار‌ش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل استان گفت: کمبود ماسک و شیوع ویروس کرونا در استان گلستان، مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان را با توجه به تعطیلات صورت گرفته، بر آن داشت تا در اقدامی جهادی و با همگرایی در جهت همراهی با مردم، برای تولید انبوه ماسک، لباس ایزوله، گان و کیت کامل بیمارستانی با همدیگر همکاری داشته باشند.
وی افزود:۷۵ هزار و ۶۹۰ عدد ماسک،۸۰۰ عدد لباس یکسره، ۵ هزار و ۴۱۰ عدد گان و هزار و هزار و ۳۶۰ عدد کیت کامل بیمارستانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در ۲۹ آموزشگاه آزاد و ۲ مرکز دولتی این اداره کل تولید شد.
وی تصریح کرد: این ماسک ها، لباس یکسره، گان و کیت بیمارستانی با محوریت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان های گرگان،گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت، رامیان، مراوه تپه، بندرگز، آق قلا، ترکمن، کلاله و علی آبادکتول و دو مرکز دولتی شهرستان های گرگان و مراوه تپه تولید شده اند.
وی اظهار داشت: بخشی از اقلام تولیدی در اختیار بیمارستان ها، مراکز درمانی و شهرداری ها قرار گرفته و تعدادی در بین مردم توزیع شده است.
حسینی طلب گفت: مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان با رعایت نکات بهداشتی در محیط های استرلیزه طراحی و دوخت اقلام بهداشتی را انجام می دهند که با کیفیت هر چه تمام تر در دسترس عموم قرار گیرد.
وی همچنین گفت: تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک، لباس یکسره، گان و کیت بیمارستانی در استان تا شکست بیماری کرونا ادامه دارد و این اداره کل نیز از امکانات خود در این راستا استفاده خواهد کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱ ب.ظ

دیدگاه