- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری قاتل پرونده خونین سیمین شهر در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد

دستگیری قاتل پرونده خونین سیمین شهر

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل پرونده خونین سیمین شهر در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

سرهنگ “مجتبی مروتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف ۲ جسد در یکی از مناطق سیمین شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام که طی بررسی اولیه مشخص شد ۲ نفر جوان با اسلحه شکاری از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده اند.
این مقام انتظامی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارگاهان پلیس آگاهی استان با تشکیل تیمی ویژه تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند که کمتر از ۴۸ ساعت با انجام کار اطلاعاتی و شبانه روزی موفق شدند قاتل را شناسایی کنند.
سرهنگ مروتی بیان کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی متهم که قصد فرار از حوزه استحفاظی را داشت با اقدام به موقع و در یک عملیات ضربتی پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده اقرار کرد که پس از گرفتن آژانس در بندرترکمن جوان ۳۶ ساله ای که قصد کشتنش را داشت به بهانه ای به داخل خودرو می کشاند و به ضرب گلوله او را به قتل می رساند. سپس با تهدید اسلحه راننده را به اجبار به جاده بین مزارع در سیمین شهر برده و در آنجا متاسفانه جان راننده را نیز می گیرد.
سرهنگ مروتی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود را مشکلات شخصی عنوان کرده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از بازسازی صحنه های جرم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

0 [1]
0 [1]