پیام تبریک وزیری مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان به مناسبت فرارسیدن سال نوبه خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، آحاد مردم و کارکنان بنیاد

پیام تبریک مدیرکل بنیاد استان گلستان به مناسبت فرارسیدن سال نو

 

مدیرکل بنیاد استان گلستان در پیامی فرارسیدن سال نو و تجدید حیات طبیعت را به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، آحاد مردم و کارکنان بنیاد تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ متن پیام اسرافیل وزیری به شرح ذیل است.

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بار دیگر صدای ترنم بهار، گوش را می‌نوازد و عطر دل انگیزش مشام جان را پر می‌کند. زمین با اجازه و اراده الهی دیگربار زنده می‌شود و همه جماد و نبات و حیوان و انسان‌های شیدای کرامت و قدرت آن آفریننده مهربان با جوشش و جنبش مضاعف خویش ستایش و تسبیح آن اله یگانه را گفته و با سرود بهار، هم‌نوا می‌شوند.
بر همه بندگان الهی فرض است که کمتر از طبیعت نباشیم و با دگرگونی و تحول، دلمان را زنده وزنده‌تر کنیم و جانمان را برای حضور دوست، سبز و با طراوت نماییم. دلی سرشار از حب الهی و خالی از بغض‌های واهی.
در این سال با امید به فضل و رحمت الهی، با مردم فهیم استان هم‌پیمان می‌شویم که در سال جدید بیش‌تر از گذشته برای توسعه و پیشرفت کشور و زیستن در محیطی پاک و سالم، همراه باعزت، آسایش و رفاه، در پرتو امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی خواهیم کوشید و امیدوارم با هم‌افزایی و همکاری مسئولان و مردم در سال جدید، ویروس کرونا از سر مردم رخت بربندد و صحت و سلامت همچنان قرین مردم ایران اسلامی بوده و با پایان یافتن این فاجعه کام و خاطر همگان شیرین و آسوده و شادمان گردد.
بر خود فرض می دانم همت تمامی همکاران خدومم را در یک سال خدمت خالصانه به جامعه معزز ایثارگری و تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی و همچنین برگزاری یادواره ها و مراسمات بزرگی چون بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ارج نهاده و تمامی کوشش های مجدانه این عزیزان را در سالی که با سختی های فراوانی چون سیل و این بیماری منحوس همراه بوده گرامی دارم.
فرصت را مغتنم شمرده، فرارسیدن بهار و حلول سال نو را تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت، معنویت و شادابی برای مردم عزیز استان گلستان، علی‌الخصوص خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر آرزو می‌کنم.
اسرافیل وزیری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه