اصغری معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان : نظارت۱۶۵ بازرس و ناظر بر بازار شب عید استان

نظارت ۱۶۵ بازرس و ناظر بر بازار شب عید
معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۱۶۵ بازرس و ناظر بر بازار شب عید در گلستان نظارت دارند.

البرز گلستان علی اصغر اصغری، معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: ۵۰ بازرس فعال اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان، ۵۰ بازرس از اصناف و ۶۵ ناظر افتخاری فعال در ابتدای اسفند بر وضعیت بازار نظارت دارند.

او افزود: تاکنون ۲۱۷ مورد تخلف از سوی ناظران گزارش شده که پس از بررسی، اگر تخلف ثابت شد برای آن واحد صنفی تشکیل پرونده خواهد شد.

اصغری ادامه داد: در بحث قاچاق کالا و مواد ضد عفونی، شوینده و بهداشتی از ابتدای اسفند تاکنون ۸۸۵ گشت مشترک (همراه با نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی) و مستقل داشته ایم و مجموع جریمه‌های اعمال شده ۸۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۷۵۰ ریال بوده است.

او گفت: طی این مدت در بخش میوه و تره بار ۴۸۹ بازرسی انجام و ۱۴ مورد تخلف ثبت شده، همچنین در بخش مواد غذایی ۲۹۰ مورد بازرسی و دو مورد تخلف گزارش شده است.

اصغری افزود: در بحث خدمات عمومی مانند قالیشویی و خشکشویی ۲۳۲ مورد بازرسی و ۲۵ مورد کشف تخلف ثبت شده است.

او گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان در اردیبهشت ماه و افزایش تقاضای کالا‌های اساسی این نظارت‌ها در اردیبهشت ماه هم ادامه خواهد داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه