- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

عزیزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی:اگر ما مسئولان به وظایف خود به خوبی عمل نکنیم مردم آسیب می بینند.

البرز گلستان هادی عزیزاده  در جلسه کارگروه خیرین سلامت شهرستان کردکوی که پیرامون مبارزه با ویروس منحوس کرونا برگزار شد، گفت: امروز در حال جنگ، آن هم جنگ بزرگ با ویروس منحوس کرونا هستیم.

وی افزود: اگر تمامی ادارات و آحاد ملت شریف ایران دست در دست هم ندهند دچار بحران بزرگی خواهیم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی تأکید کرد: از ملت شریف کردکوی و شما مسئولین ادارات تقاضا می کنم تا با ستاد مقابله با ویروس کرونا همکاری کنید.

شهرداری در این ایام توجه ویژه ای به نظافت شهر داشته باشد

عزیززاده خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر کردکوی اظهار کرد: در این ایام توجه ویژه ای به نظافت شهر داشته باشید تا فضای غیربهداشتی بستر شیوع ویروس کرونا در شهر نباشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با جدیت با دست فروشان برخورد کند، متذکر شد: دستفروشان خطر گسترش و شیوع ویروس را بسیار بیشتر می کنند چرا که این روزها با تعطیلی بسیاری از بازارهای هفتگی در دیگر شهرستانهای گلستان و استان مازندران بسیاری از دستفروشان از این شهرستانها وارد کردکوی می شوند و به خرید و فروش می پردازند.

با کسانی که با سلامت مردم بازی می کنند هیچ گونه اغماضی نمی کنیم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: با کسانی که با سلامت مردم بازی می کنند هیچ گونه اغماضی نمی کنیم.

عزیززاده تصریح کرد: با توجه به اینکه در جلسه شورای تامین اعلام کردیم ک اصناف تا ساعت ۸ شب باز باشند اما همچنان مشاهده می شود که اصناف تا ساعات پایانی شب باز هستند.

وی اذعان کرد: ما کاملا از وضعیت بد معیشتی مردم شریف شهرستان آگاهیم اما این روزها پای جان و سلامت مردم در میان است و امنیت و سلامت مردم اولویت ماست.

امروز روز عادی ما نیست، امروز روز جنگ است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه امروز روز عادی ما نیست، امروز روز جنگ است گفت: اگر ما مسئولان به وظایف خود به خوبی عمل نکنیم مردم آسیب می بینند.

عزیزاده با بیان اینکه ادارات آب، برق و گاز با مردم همراهی کنند، اظهار کرد: بنا به تمامی دستورالعمل هایی در این مدت اعلام شد ادارات آب، برق و گاز از ایجاد هرگونه بار روانی بر مردم شریف کردکوی بپرهیزند.

وی همچنین تأکید کرد: بانکها بنا به دستورالعمل های اعلام شده کاملا با مردم همراهی کنند.

هیچ حکم تخلیه ای علیه هیچ مستاجری در دادگستری صادر نمی شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی اذعان کرد: در دادگستری شهرستان کردکوی مصوب شد تا پایان ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا هیچگونه حکم تخلیه ای علیه هیچ مستاجری صادر نمی شود.

0 [1]
0 [1]