مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان:در پی شیوع کرونا برنامه های هفته منابع طبیعی به سمت اقدامات فرهنگی و برگزاری مسابقات از راه دور و غیرحضوری مانند نقاشی و غیره سوق داده شده است

البرز گلستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان اظهار کرد: ۱۵ الی ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است اما به دلیل شیوع کرونا تمامی تجمعات و همایش ها را تعطیل کردیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ادامه داد: امسال در پی شیوع کرونا برنامه های هفته منابع طبیعی به سمت اقدامات فرهنگی و برگزاری مسابقات از راه دور و غیرحضوری مانند نقاشی و غیره سوق داده شده است.

وی از توزیع نهال رایگان در شهرستان های استان خبر داد و افزود: مردم بدون هیچ تجمعی نهال های رایگان را در مکان های موردنظر خود کشت می کنند.

قزلسفلو به نهال کاری در اطراف شهرها و حاشیه جاده ها و راه های ارتباطی اشاره کرد و گفت: نهال کاری در این نقاط در طول هفته منابع طبیعی با همکاری دستگاه های مختلف ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرصت اندکی که در کاشت نهال وجود دارد با مشارکت دستگاه های مختلف و مردم، نهال کاری خوبی در سطح استان انجام شود.

وی از کاشت و توزیع رایگان بیش از یک میلیون نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: کاشت نهال با عنوان «نهال کاری همگانی برای ایران سرسبز» از ۱۴ آذرماه امسال در گلستان در دستور کار قرار گرفت و در این مدت ۸۰۰ هکتار جنگل کاری و ۱۳۰ هکتار زراعت چوب انجام شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۰ ب.ظ

دیدگاه