حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان : اگر ۱۵ خرداد فهمیده نشود امام برای نسل ما فهمیده نمی شود

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان جلسه مشترک کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استاندار ی گلستان با حضور صادقلو استاندار گلستان و معاونین وی و مدیران کل و فرمانداران در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید دراین جلسه دکترحجت الاسلام احمدی رئیس شورا ی هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به در پیش بودن ایام ۱۴و۱۵ خرداد و اهمیت این مناسبت مطالبی را بیان نمودند.

وی ابتدا با بیان فلسفه وجودی شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و اینکه چهار واژه ملت و دولت و همدلی و همزبانی باید یک مثلثی را تشکیل دهند.اول بین دولتمردان با دولتمردان یعنی نباید بین دولتمردان تباین و افتراق باشد دوم بین دولتمردان و مردم و بالعکس که همدلی و همزبانی بین دولتمردان و مردم و ایجاد گفتمان واحد مبتنی بر ساختارهای نظام حکومتی مسیر را اتصال می بخشد به حکومت حضرت ولی عصر.و فلسفه وجودی همدلی و همزبانی همدلی مقدم بر همزبانی است .

حجت الاسلام احمدی سپس سومین ضلع این مثلث راهمدلی و همزبانی مردم با مردم نام برد و بیان نمود:که اگر بین مردم گفتمان واحد نباشد مسئولین حتما ضریب هوش امنیتی خود را بالا ببرند چون بین مردم نگاه مشترک مبتنی بریک ساختار ارزشی وجود ندارد و این یک خطر است که انشاالله همایشی پیرامون همین در استان برگزار خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپس در باره اهمیت نکو داشت۱۴و۱۵ خرداد و مراسمات آن بیان نمودند:توقع ما این است در ایام ۱۴و۱۵ خرداد یگ گام به سمت تفکر و اندیشه امام مردم راگسیل دهیم تا شعار سال همدلی و همزبانی دولت و ملت تحقق یابد.

وی سپس د باره خصوصیات فردی امام خمینی (ره) گفت : امام محور همدلی و همزبانی بوده اند امام برای دولتمردان یک پارچه نورمعنوی بوده اند.

حجت الاسلام دکتراحمدی سپس خطاب به مدیران دستگاههای فرهنگی خصوصا آموزَش و پرورش و دانشگاهها بیان نمود: باید نوباوگان و آیندگان را به سمت این تفکر ببریم که نجات قطعی در این امر می باشد.

وی سپس افزود: آموزش و پرورش جای بسیار مهمی است برای نزدیک کردن اندیشه نوباوگان به اندیشه امام و یکی از خاستگاههای ازمنه تاریخی ۱۴و۱۵ خرداد می باشد.

وی در ادامه در باره اهمیت این زمان گفت : ما باید در۱۴و۱۵ خرداد فضا سازی تبلیغی اندیشه نورانی و روحانی حضرت امام را چنان پوشش بدهیم که جامعه بداند یک اتفاقی افتاده است .و ۱۵ خرداد نباید در لایحه زیرین مراسمات سوری ما گم بشودو ۱۵ خرداد بیس انقلاب و ستون انقلاب روی ۱۵ خرداد است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در باره ارزشهای معنوی این ایام بیان داشتند: اگر ۱۵ خرداد فهمیده نشود امام برای نسل ما فهمیده نمی شود .

وی در خاتمه در باره اهم فعالیتهای این ایام اعلام نمود: در این ایام مساجد کما فی سابق با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف فعالتر می شود . وما در ۱۵۰مسجد برنامه داریم و همچنین اعزام سخنرانا ن توانمند و اندیشمند و توجیه به زبان امروزی که بتواند جامعه را اقناع کند داریم و نقش و ورود جوانان از دو طائفه نسوان و مردان و مخصوصا جوانان بسیار مهم است.
IMG_7385
IMG_7367
IMG_7376

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰ ب.ظ

دیدگاه