- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

بهرامی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان خبرداد:بر خورد پلیس باهرگونه احتکار، توزیع خارج از شبکه و قاچاق وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم مانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده و..

البرز گلستان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس گلستان، علی بهرامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان گلستان و سوء استفاده افراد سودجو از این شرایط اظهار کرد: یکی از نکاتی که پلیس در شرایط مختلف بر آن تاکید دارد حفظ آرامش و امنیت مردم است.
وی ادامه داد: پلیس مردم را سرمایه اجتماعی خود می‌داند و تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش ولی‌نعمتان خود به کار خواهد گرفت.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در شرایط فعلی که موضوع شیوع بیماری کرونا به عنوان یک دغدغه ملی مطرح است و تمام توان و قوای کشور برای نابودی این ویروس و بیماری به کار گرفته شده، عده‌ای سودجو در صدد رسیدن به اهداف نادرست و ناجوانمردانه خود هستند.
بهرامی بیان کرد: هر اقدامی که بخواهد سلامت و آرامش و امنیت جسمی و روانی مردم را تحت تاثیر قرار دهد خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس با تعامل دستگاه قضایی با جدیت با آن برخورد خواهد کرد.
وی اضافه کرد: بر اساس قانون و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه هرگونه احتکار، توزیع خارج از شبکه و قاچاق وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم همانند ماسک، مواد ضدعفونی کننده، لباس‌های مخصوص بیمارستانی و موارد مشابه جرم محسوب شده و پلیس با جدیت وارد عرصه خواهد شد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: با توجه به اینکه پلیس همیشه مردم را بزرگترین همراه خود در راستای کشف جرائم می‌داند، از مردم عزیز در استان تقاضا داریم هرگونه اقدام محتکران و سودجویان را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
بهرامی با اشاره به تعامل کامل پلیس با دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی در استان گلستان تصریح کرد: پلیس با تمام توان اطلاعاتی و انتظامی در استان گلستان اجازه نخواهد داد در شرایط امروز که سلامت مردم در گرو تامین برخی لوازم پزشکی است، عده‌ای سودجو از این شرایط سوء استفاده کرده و سلامت مردم را به خطر بیاندازند.
وی در پایان با اطمینان خاطر به خانواده سربازان و کارکنان پایور فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با دستور فرمانده انتظامی گلستان و معاونت بهداشت و درمان این انتظامی تمامی اقدامات لازم برای حفظ سلامت کارکنان وظیفه و پایور در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.
@policegolestan

0 [1]
0 [1]