پیام رئیس کل دادگستری گلستان به پزشکان و پرستاران:قدردان تلاش های مجاهدانه سربازان سلامت استان هستیم.

: پیام رئیس کل دادگستری استان به پزشکان و پرستاران ؛
قدردان تلاش های مجاهدانه سربازان سلامت استان هستیم.
هادی هاشمیان؛ رئیس کل دادگستری گلستان با انتشار پیامی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با قدردانی از تلاش های مجاهدانه کادر درمانی استان گفت: دادگستری استان برای هرگونه کمک و همراهی و هرجا که نیاز به دستور قضایی باشد در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان ایستاده است .
هادی هاشمیان افزود: این روزها که بیماری کرونا ، کشور و به ویژه استان را درگیر کرده است ، دستگاه قضایی استان برای کمک به اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا آماده است و با کسانی که در این شرایط مصوبات این ستاد را جدی نمی گیرند ، به شایعات دامن می زنند یا ملزومات مورد نیاز مردم را احتکار می کنند و گران می فروشند، سریع و سخت برخورد می کند .
[۳/۱, ۱۵:۵۳] روابط میر فاطمه دادگستری: برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ؛ غربالگری مراجعین به محاکم گرگان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای حفظ سلامت مردم و در راستای مصوبات ستاد کرونای استان ، در ورودی محاکم ، مراجعین غربالگری می شوند .
هادی هاشمیان افزود: دادگستری ، دادسرا و شورای حل اختلاف گرگان بیشترین ورودی پرونده و مراجعین را در استان دارند و برای حفظ سلامت مردم ، همه مراجعین ابتدا تب سنجی و از ورود افرادی که تب دارند به محاکم جلوگیری می شود .
هاشمیان ادامه داد: روزانه دست کم ۶ هزار نفر به دادسرا ، دادگستری و شورای حل اختلاف مرکز استان مراجعه می کنند که درصد زیادی از این مراجعات غیرضروری و از طریق تلفن قابل پیگیریست .
رئیس کل دادگستری گلستان همچنین گفت:طبق مصوبات ستاد کرونای استان همه ملاقات های مردمی حضوری در حوزههای قضایی استان این هفته لغو است و مردم به جای مراجعه حضوری می توانند با شماره ۱۲۹ تماس بگیرند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳۰ ب.ظ

دیدگاه