باحضور نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان؛ جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان کردکوی تشکیل شد

با حضور نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان؛

البرز گلستان جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان کردکوی تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی؛ پن با حضور نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ، نوروزی مدیر تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان، عبادی از اداره برنامه و بودجه اداره کل و دیگر اعضای شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی تشکیل جلسه داد .
نظری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به شرایط موجود گفت؛ دو موضوع مهم است که از نظر ما مغفول مانده است یکی نیروی انسانی و دوم منابع و امکانات که مستمر باید بررسی و محاسبه شود
نظری گفت: منابع محدود و نیازهای نامحدود آموزش و پرورش کاری که ما با محاسبه دائم و مستمر باید بین این دو تعادل ایجاد کنیم . طبیعی است بین نیازها و خواسته‌ها ، منابع و امکانات هماهنگی لازم است و هنر ما در تعادل بخشی این دو می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون نیروی انسانی گفت : منابع انسانی که باید دائم رسد شود و ساعات آموزشی پایش شود و با توجه به آیین‌نامه‌ها و مقررات نسبت به محاسبه دائم و اثربخش بودن فعالیت ها به شکل مستمر بررسی شود.
قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی گفت ؛ تلاش ما بر این است تا با تعامل بین سازمانی تلاش در ایجاد منابع برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت داشته باشیم و شاخص‌های خود را رشد دهیم فرمانداری ،امام جمعه، شهرداری ،سپاه ،هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و دیگر ارگانها همواره در این خصوص با ما تعامل چند سویه ایجاد کرده اند.
وی افزود برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه ها در ایام الله دهه فجر با همکاری شورا و شهرداری وکمک به افراد بی بضاعت توسط امام جمعه و ارگانها و تعامل برون سازمانی با مراکز علمی و فنی نمونه ای از این تعاملات بوده است و همواره از حمایت فرمانداری در تخصیص ها و مجمع خیرین مدرسه ساز بهره برده ایم .
در این جلسه عبادی فرار از برنامه و بودجه اداره کل نسبت به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه ساماندهی نیروی انسانی و رعایت بایدها و نبایدهای اداری تاکید نمود .
نوروزی مدیر تعاون هداره کل  با اشاره و همکاری‌های مدیران گذشته و حال از توانمندی های شهرستان و کارشناسی مربوطه (برشان) و اهمیت اسکان نوروزی و مسائل بیمه‌ای و رفاهی سخن گفت.
در پایان اعضای شورای معاونین شهرستان و بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود و پرسش و پاسخ به جلسه پایان دادند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۷ ب.ظ

دیدگاه