رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان: به منظور شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا مردم از مناطق آلوده و شلوغ باید دوری کنند/مردم برای ملاقات بیماران به بیمارستان ها مراجعه نکنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستاندر گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای تامین در روز شنبه بنا شد تمامی همایش، سمینارها، کنسرت ها، کلاس های دانشگاه و بازارهای هفتگی در سطح استان گلستان تا پایان هفته جاری تعطیل شود.

 البرز گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ادامه داد: همچنین امروز در کارگروه سلامت تصمیم گرفته شد که مدارس استان گلستان که تا به امروز تعطیل بود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز تعطیل شود.

فاضل خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظور شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا مردم از مناطق آلوده و شلوغ باید دوری کنند و در این راستا از مردم درخواست داریم که برای ملاقات بیماران به بیمارستان ها مراجعه نکنند.

وی بیان کرد: بیمارانی که در بخش بستری و ایزوله قرار داشته باشند نیاز به همراه ندارند و برای ملاقات بیماران غیر ایزوله نیز ضرورتی به حضور مردم نیست و تمامی خدمات و ویزیت توسط همکاران ما در بیمارستان ها به بیمار ارائه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: همچنین برای اینکه ازدحام جمعیت در بیمارستان ها کاهش پیدا کنند ورود دانشجویانی که برای فراگیری مباحث آموزشی در بیمارستان ها حضور می یافتند را ممنوع اعلام کردیم.

گفتنی است، به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تاکنون هیچ آزمایش مثبتی از کرونا در استان به ثبت نرسیده است و تنها از ۱۸ مورد مشکوک نمونه برداری شده و به آزمایشگاه تهران ارسال شده است که نتایج این آزمایشات ۷۲ ساعت الی یک هفته آینده مشخص می شود.

همنین به منظور پیشگیری از کروناویروس مدارس استان گلستان با تصمیم کمیته سلامت تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد و تداوم تعطیلی مدارس منوط به نظر کمیته سلامت استان است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه