قدسیه آبشناس نامزد انتخابات شهرستان گرگان : دنباله رو جریان انقلابی هستم و روحیه جهادی دارم.

قدسیه آبشناس نامزد انتخابات :
دنباله رو جریان انقلابی هستم و روحیه جهادی دارم.

قدسیه آبشناس از نامزدهای انتخاباتی حوزه گرگان و آق قلا در نشست خبری با اصحاب رسانه از گلستان بعنوان استانی با ظرفیت و پتانسیل بالا یاد کرد و گفت :توسعه می‌تواند با شاخص های توسعه محقق شود و استان بخصوص گرگان و آق قلا سرشار از منابع و هر آنچه لازمه توسعه هست خداوند متعال در اختیار قرار داده است و باید با مدیریت و جذب منابع از طریق سرمایه گذاری با وجود مدیران اصلح در حوزه نمایندگی و اجرایی و توان لازم این امر محقق شود.
وی افزود :در حالیکه مهد کشاورزی هستیم اما این کشاورزی فشل و سنتی است و یکپارچه سازی از راهکارهای اساسی در این زمینه هستند.
آبشناس با اشاره به اینکه در فرمانداری گرگان کارهای بسیار زیادی در حال انجام بود کمک به کشاورزی با منابع ارزان. رونق صنایع تبدیلی را فرصت بسیار خوبی در این زمینه برشمرد.
قدسیه آبشناس در ادامه با تاکید بر اینکه ما قیم رای مردم نیستیم بر استمرار حضور خود در عرصه رقابت تا آخر یادآوری کرد و گفت :بنده در انتخابات مجلس هشتم با اعتماد به تقویت وحدت به نفع دیگر کاندیدای قوم کنار رفتم و با افتخار اعلام می‌کنم پایه گزار این فرهنگ بودم و اکنون نیز یقین دارم یک رای قوم خودم را خواهم داشت و رای دیگر را به منتخب اصلح خود خواهند داد.
این نامزد انتخابات با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با توجه به اینکه استکبار جهانی همه عوامل خود را بکار گرفته تا این حضور و مشارکت را کمرنگ کند گفت :ما همان ملتی هستیم که هشت سال دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستادیم چرا که هدف دفاع از گیان و سرزمین ایران بود امروز هم بعنوان پرچمدار نظام و شهدا باید عرض کنم که ما پای این نظام بهترین عزیران خود را از دست دادیم و با احترام به همه نامزدهای انتخاباتی اعتقاد دارم که انتخابات از هر کار سخت سخت تر است.
آبشناس افزود :این نصب العین من است که هیچ کس حق ندارد بگوید من هستم تو نباش چون قانون بعنوان فصل الخطاب حقوق همه را مشخص کرده است.
وی گفت :قاطعانه می‌گویم اول تحقیق کنید بعد رای بدهید و باید بعنوان پرچمدار نظام باید سلامت سرلوحه کار ما باشد.
این نامزد انتخابات مجلس همچنین بر لزوم بکارگیری ظرفیت جوانان در حوزه های تخصصی ُحضور رسانه ها را باعث پرهیز از بروز هر گونه تخطی دانست.
گفتنی است قدسیه آبشناس از همه اقشار جامعه خواست تا با شرکت در انتخابات وظیفه خود را در قبال کشور انجام دهند.
……….
آبشناس که از گ
کاندیداهای قومیتی میباشد خاطرنشان کرد :به قومیت خودم افتخار می کنم و آن را یک ظرفیت و پتانسیل می دانم و از طرف دیگر سالهاست نجوای شهروندی و تعامل با سایر گروههای اجتماعی را دارم .
چون در بطن جامعه هستم قاطعانه می گویم یک رای قومم حتما بنده خواهد بود و معتمدین و ریش سفیدان و بزرگان همراه من هستند و همایشی که چند روز پیش در حسینیه برگزار شد بیانگر همه چیز بود.
دی وی گفت :من در دوره هشتم بر اساس اعتقاد به حقوق شهروندی با دکترناصری ائتلاف کردم چون احساس کردم با ایجاد امید و نتیجه گرفتن شکاف اقوام حل خواهد شد ، من پایه گذار همان فرهنگ هستم .
ما می گوییم یک رای می خواهیم و یک رای نیز آزاد است برای کسانی که لیاقت و شایستگی دارند ، قدسیه آبشناس همیشه گفته تحقیق کنید بعد رای بدهید .
با احترام به همه گروهها و جریانات سیاسی و اجتماعی باید بگویم که دنباله رو جریان انقلابی هستم و روحیه جهادی دارم.

وی افزود :در ایام انتخابات؛ بازار شایعات داغ است ، من با صدای بلند اعلام می کنم که تا آخر در انتخابات می مانم و به نفع هیچ فرد یا گروهی انصراف نخواهم داد و فرصتی هم برای انصراف نیست .
قدسیه آبشناس کسی است که می گوید تحقیق کنید رای دهید لذا عنوان می کنم آبشناس قیم رای مردم نیست و قیومیت رای مردم را قبول ندارم .
قصد ائتلاف با هیچکس را ندارم و با هیچ گروهی هم ائتلاف نخواهم کرد.
هزینه های انتخاباتی معقول را قبول دارم و منبع انتخاباتی ام از راه درآمدهای خانوادگی است .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۹ ب.ظ

دیدگاه