- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان خبرداد:مهمترین وظیفه نیروی انتظامی در انتخابات تأمین امنیت و برقراری نظم می باشد

البرز گلستان سردار قاسمی فرمانده انتظامی استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از چهار مرجعی است که در ارتباط با صلاحیت کاندیداها اظهارنظر می کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در انتخابات در سه بخش وظایفی را برعهده دارد و مأموریت ما قبل، حین و بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی را شامل می شود.

وی مهمترین وظیفه نیروی انتظامی را تأمین امنیت و برقراری نظم برشمرد و یادآور شد: در زمان تبلیغات انتخاباتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی قرار داریم و نیروی انتظامی با تمام قدرت در کنار مردم استان گلستان است و در عمل به وظیفه ذاتی و تأمین امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

قاسمی با بیان اینکه امنیت انتخابات در روز رأی گیری برعهده نیروی انتظامی است، ابراز داشت: برنامه ریزی های لازم در کمیته نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان متذکر شد: با به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات برای تأمین نظم و امنیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل برخوردار هستیم و طبق هماهنگی هایی که با سپاه، بسیج و مرزبانی صورت گرفت در دوم اسفندماه انتخابات امن و سالم را برگزار خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: مردم همانطور که در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جانانه به میدان آمدند در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب اسلامی نیز با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح، حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

قاسمی بیان کرد: حدود یک هزار و ۳۸۹ شعبه اخذ رأی وجود دارد و برای هر صندوق سه نفر از نیروی انتظامی حضور دارند که در مجموع بیش از ۴ هزار نفر از نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات مشارکت می کنند.

گفتنی است، یک میلیون و ۳۳۰ هزار گلستانی واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان ۷۱ هزار نفر رأی اولی در استان وجود دارد.

داوطلبان مجلس شورای اسلامی در گلستان برای هفت کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می کنند و در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۷ هزار نفر از عوامل نظارت، اجرایی و بازرسی مشارکت خواهند داشت.

0 [1]
0 [1]