- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:تبیین سیره شهدا برای نسل جوان آینده انقلاب را تضمین می‌کند

تبیین سیره شهدا برای نسل جوان آینده انقلاب را تضمین می‌کند

 

البرز گلستان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار کرد: تبیین سیره شهدا برای نسل جوان و شناساندن زوایای مختلف زندگی این بزرگ‌مردان تاریخ آینده انقلاب را تضمین خواهد کرد.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ دکتر چراغعلی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با خانواده معظم «شهید اسماعیل مهاجر منقوش» دیدار کرد.
وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: والدین شهدا فرزندان برومند خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
وی افزود: جامعه ایثارگران به‌ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این قشر معزز که خواسته‌ای جز خدمت به مردم ندارند جلب شود.
وی بابیان اینکه دفاع از آرمان‌ها و اهداف شهدا وظیفه‌ای بر دوش همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است تصریح کرد: ملت عزیز ایران با الگو قرار دادن مشی شهدا و ایثارگران، راه شرف و ایستادگی را استمرار بخشیدند.
وی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را مدیون شهدا و خانواده آنان می‌داند و ما نیز باید تلاش کنیم تا با تمام وجود در خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر باشیم.
لازم به ذکر است باهدف تکریم از مقام والای مادران شهدا و ادای احترام به این قشر معزز با گرامیداشت ۲۵۵ مادر و پدر شهید سال‌های ۹۷ و ۹۸ هم‌زمان با میلاد سراسر برکت دخت نبی اکرم (ص) توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با مادران و همسران شهید به‌صورت هم‌زمان دیدار و تجلیل به عمل می‌آید.
شهید اسماعیل مهاجر منقوش در تاریخ یکم فروردین ۱۳۴۸ در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در منطقه اروند به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

0 [1]
0 [1]