- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیر کل بیمه سلامت گلستان از هماهنگی و همکاری دو جانبه چگونگی اجرای طرح مشوق های بیمه ای سازمان بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد

در این جلسه در خصوص چگونگی اجرای طرح مشوق های بیمه ای سازمان بیمه سلامت ایران که در حال حاضر شامل بیمه شدگان دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه سلامت ایرانیان بوده و مشمول افرادی است که در معرض ۴ بیماری فاکتور افزایش قند خون ، فشار خون ، چربی خون و چاقی می باشند ، بحث تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید شروع طرح از اوایل اسفند ماه و از شهرستان گرگان و سپس در کل استان اجرایی شود .

مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان هماهنگی و همکاری دو جانبه اداره کل بیمه سلامت گلستان و دانشگاه علوم پزشکی این استان را نقطه عطفی در اجرای کلیه پروژه های الکترونیک در سطح استان دانست .

دکتر کمانگری گفت : این هماهنگی باعث گردید تا استان گلستان عنوان پایلوت اجرای مدل اصلاح نظام ارائه خدمات مبتنی بر پزشکی خانواده و نظام ارجاع و ارتقاء مدیریت منابع با سازو کار بیمه ای انتخاب گردد.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران ، سازمانی است که بصورت جدی وارد مباحث حوزه پیشگیری شده است و هم اکنون با اجرای طرح مشوق های بیمه ای می توان به این امر قوت بخشید .

مدیر کل بیمه سلامت گلستان اظهار امیدواری کرد که با اجرای دقیق و درست این دو طرح زمینه اجرای کشوری آنها فراهم گردد.

0 [1]
0 [1]