- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

با حضورالهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش برگزارشد: مراسم بهره‌برداری و افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه روستای مرزی دوزالوم در شهرستان گنبدکاووس

با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش:بهره‌برداری از آموزشگاه ۶ کلاسه روستای دوزالوم گنبدکاووس

البرز گلستان همزمان با دهه فجر و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش وپرورش ، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان و مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس مراسم بهره‌برداری و افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه روستای مرزی دوزالوم در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: وجود مدارس در مناطق روستایی و دور افتاده ،زمینه و بستر ایجاد رشد و شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان این مناطق را به همراه خواهد داشت.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم در این مراسم با اشاره به نقش خیرین در ساخت مدارس این استان گفت: ۷۰ درصد مدارس گلستان با مشارکت خیران ساخته شده است.
گوهری راد افزود : علاوه بر خیرین مدرسه ساز، برخی از نهادها و سازمان ها از جمله بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در رفع مشکل کمبود مدارس در نقاط مختلف استان مشارکت ویژه ای دارند.

[1]

0 [2]
0 [2]