- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

پیام تبریک سردار”روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام تبریک فرمانده انتظامی گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش صبح گلستان فرمانده انتظامی استان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با صدور پیامی دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سردار”روح الامین قاسمی” طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم انقلابی و حماسه آفرین استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.
این روز ها، روز های ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.
انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است.
انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساخته و طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.
دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم و اکنون کجاییم و چه می کنیم، کمترین ثمره انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سر بلندی ملت برزگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده و جهان تحت تاثیر خود قرار داده و ملت های آزادی خواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند.
اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت حماسه آفرین، انقلابی و ولایت مدار بخصوص مردم ولایت مدار استان و همکاران پرتلاشم در انتظامی گلستان و سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از اینکه در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) توفیق خدمتگزاری نصیب مان گردیده خدا را شاکریم.
یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای عرصه نظم و امنیت که با نثار جان خود، اقتدار و عزت بی مثال امروز جمهوری اسلامی را رقم زدند، در چهل و یکمین بهار آزادی گرامی می داریم.

سردار “روح الامین قاسمی”

0 [1]
0 [1]