- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

قدمنان فرماندار کردکوی در زنگ انقلاب :وحدت و همدلی مردم ایران باعث کسب پیروزی های گوناگون در عرصه های مختلف شده است

البرز گلستان قدمنان فرماندار کردکوی؛ در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنگ پیروزی انقلاب با حضور ابراهیم قدمنان فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی، شهردار، مدیران دستگاههای اجرایی، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان در مدرسه دخترانه «شاهد» شهر کردکوی بصورت نمادین نواخته شد.

در این آئین جشن پیروزی و آغاز دهه فجر، فرماندار کردکوی با اشاره به نقش داهیانه حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب و مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و برنامه های جمهوری اسلامی گفت: وحدت و همدلی مردم ایران باعث کسب پیروزی های گوناگون در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شده است. وی صبر و مقاومت مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی را ستود و افزود؛ مردمی بودن مسئولان نظام رمز و راز این پیروزی ها در مقابله با دشمنان بوده است.

وی به برخی از آئین ها و برنامه های جشن پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود؛ در این ایام پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

وی سردار سلیمانی را نماد مقاومت و وفاداری به نظام و ولایت دانسته و تقارن چهلمین روز درگذشت این شهید با ۲۲ بهمن را یک فرصت مناسبی برای شناخت دوباره این شهید والا مقام ارزیابی کرد.

0 [1]
0 [1]