- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

استاندار گلستان در مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی امام خمینی (ره): هر تصمیمی که امروز در ایران گرفته می‌شود در داخل همین کشور است

البرز گلستان هادی حق‌شناس استاندار گلستان  در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهارداشت: شعار اصلی انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود از یاد ما نرفته است. اگر به همین واژه استقلال بپردازیم که در ۴۱ سال گذشته چه اتفاقی افتاده است هیچ کسی شکی ندارد، هر تصمیمی که امروز در ایران گرفته می‌شود در داخل همین کشور است و هیچ کسی در دنیا برای ما تعیین تکلیف نمی‌کند که در داخل چه کنیم یا نکنیم.

وی افزود: در حالیکه حکومت منحوس پهلوی با یک اشاره آمد و رفت اما امروز همه مقدرات کشور در داخل تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌شود. استقلال این ارزش را داشت که ۴۱ سال در مقابل سلطه‌پذیری و استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه اگر بخواهیم پیشرفت‌های انقلاب بزرگ دنیا را بررسی کنیم به توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره بر می‌گردد، ادامه داد: امروز بسیاری از بخش‌های اساسی و مهم کشور توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته می‌شود. در همین استان گلستان در ۵۰ سال قبل وقتی خواستند بخشی از اراضی را زهکشی کنند لهستانی‌ها را آوردند اما پروژه‌های کوچک و بزرگ امروز توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته می‌شود حتی در سدسازی، ساخت باند فرودگاه و غیره جایگاه ویژه‌ای داریم. در گذشته حتی تصور این هم ممکن نبود که خودمان نیروگاه، سد و سیلو بسازیم اما امروز جزو ۱۰ کشور اول جهان هستیم که نتیجه همان استقلال است.

0 [1]
0 [1]