نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی :من از ۱۰۰نماینده برای طرح حمایت از بازنشستگان امضاء میگیرم تا این عدالت برقرار گردد

به گزارش خبرنگار البرز گلستان چهارمین جلسه کانونهای بازنشستگی استان در سالن مهر استان با حضور

مهندس جعفری مدیر صندوق باز نشستگی گلستان حجت الاسلام فضیلت مدیر کل ارشاد گلستان و دکتر نظری مهر نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کانونهای بازنشستگی کشوری گلستان و اصحاب رسانه برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مدیران کانونهای بازنشستگی مواردی از مشکلات بازنشستگان کشوری را بیان نمودند : از چمله بند ۸ نامه خود به ریاست محترم جمهور گفتندکه در صورت اخذ هر مجوزی از سوی دستگاههای اجرائی ( برای افزایش حقوق شاغلین) تدابیر لازم جهت همسان سازی آن در پایان هر سال با تطابق قانون برنامه برای حقوق بازنشستگان و موظفین نیز اتخاذ گردد ( فاصله یا اختلاف حقوق بازنشستگان قبلی و جدید از بین برود) بازنشستگان بعنوان پرچمدارن این نظامند که جزءگروه اول مدافعان انقلاب اسلامی بودندو این اختلاف فاحش بین حقوق شاغلان و بازنشستگان را چه کسانی باید پاسخگو باشند؟وبازنشستگان وضع مالی اسف باری دارند و باید چاره ای اندیشیده شود. وقتی که بازنشسته ای سفره اش خالی باشد بچه ها و بستگانش در دوران بازنشستگی به او سرکشی نیز نمی کنند .

سپس در ادامه جلسه دکتر نظری مهر نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به بازنشستگان عزیز به مناسبت ایام مختلف حدیثی بیان نمود که : با بزرگان خود همنشینی کنید تا در بهشت همنشین شوید.و بیان نمود: انشالله در این سال همه دست به دست هم بدهیم تا سالی شود که توام لبخند بر لبان این مردم باشد.

وی سپس در باره وضعیت بانکها گفت : ما انقلاب نکردیم که بانکها ربوی شوند پارتی بازی شود چرا در صنعت و کشاورزی ما اینطور عمل می کنندپیامبر اکرم در اقتصاد حرف داشت در امانتداری و در هر کاری جزئ اسوه بود.

دکتر نظری مهر در ادامه در باره وضعیت بازنشستگان در کشورهای اروپایی بیان داشت : در کشورهای اروپایی کسی نگران بیمه بازنشستگی خودو بچه های خود نیست و انشالله این نشست بازتابی خوبی خواهد داشت

وی سپس ادامه داد: من قول می دهم شما کارشناسی کنید به عنوان بزرگان این گروه و من اینکار را برای بازنشستگان انجام می دهم و من از ۱۰۰نماینده برای طرح حمایت از بازنشستگان امضاء میگیرم تا این عدالت برقرار گرددو دلیل من این باشد همه ما بارنشسته می شویم و بعدا این گرفتاری بریا ما نیز می باشد.

نمانیده مردم غرب گلستان در مجلس سپس بیان داشت : ما قانون کم نداریم اجرا کم داریم دنیا عمل می کند با قوانین کم و ما شعار می دهیم و صدای عمل از هر فریادی رساتر است .
IMG_6988IMG_6990

IMG_6994IMG_6998

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۶ ب.ظ

دیدگاه