استاندار گلستان : یک هزار و ۲۵ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجردر استان افتتاح یا کلنگ‌زنی می شود

البرز گلستان هادی حق شناس استاندار گلستان  در نشستی با گروه فجر خبری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال هزار و ۲۵ پروژه عمرانی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که ۷۰۰ میلیارد تومان آن افتتاحی و ۳۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با این توضیح که پروژه‌های عمرانی دهه فجر سال گذشته ۱۸۶ میلیارد تومان بوده است، افزود: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی اقتصادی و بخش خصوصی استان در دهه فجر امسال هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که سال گذشته هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

استاندار گلستان ادامه داد: در مجموع طی دهه فجر امسال از منابع دولتی و بخش خصوصی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های آب و فاضلاب، راه، بهسازی و مرمت، تکمیل مخازن، پروژه‌های دامداری و خدمات رفاهی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی و گلنگ‌زنی امسال است.

حق شناس به پروژه‌های اجرایی انجام شده در سال‌های اخیر در استان اشاره و تصریح کرد: در سال ۹۲ حدود سه هزار هکتار زهکشی در استان انجام شده بود که این رقم امسال به ۵۲ هزار هکتار رسیده و در دهه فجر هم ۱۰ هزار هکتار از اراضی زهکشی شده افتتاح می‌شود.

وی توضیح داد: هم‌اکنون زهکشی ۳۰ هزار هکتار از اراضی استان توسط قرارگاه خاتم در حال اجراست و آغاز عملیات اجرایی زهکشی ۵۰ هزار هکتار هم در دهه فجر امسال انجام می‌شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۵ ق.ظ

دیدگاه