شیرنگی معاون فرماندار بندرترکمن خبر داد:۵۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی می شود

البرز گلستان شیرنگی در گفتگو با خبرنگاران در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: امسال در شهرستان ترکمن بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، اقتصادی و اشتغالزا برنامه ریزی و هماهنگ شده است.

 معاون فرماندار بندرترکمن نواختن زنگ انقلاب، نمایشگاه عکس کتاب، محفل انس با قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه رونق تولید، همایش عفاف و حجاب، گفتمان دینی ویزه دانش آموزان، افتتاح پروژه های اقتصادی، اجتماعی و اشتغالزا و برگزاری برای سردار سلیمانی را از جمله برنامه های دهه فجر در بندرترکمن برشمرد

شیرنگی از افتتاح ۱۸ پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه ها برای ۵۶ نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی افتتاح هتل سه ستاره، افتتاح یک واحد دام و طیور و افتتاح چند پروژه پرورش ماهیان گرمابی را از جمله پروژه های شاخص اقتصادی و اشتغالزا در بندرترکمن اعلام کرد.

معاون فرماندار بندرترکمن ادامه داد: در دهه فجر ۳۹ پروژه عمرانی در بندرترکمن افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد، ۲۹ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد تومان افتتاح می شود و ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

شیرنگی ادامه داد: در مجموع ۵۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی گفت: افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر از ۲۰ بهمن در سطح شهرستان بندرترکمن پیش بینی شده است.

معاون فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه وضعیت اشتغال در شهرستان مناسب نیست و بندرترکمن زیرساخت های اشتغال مناسبی ندارد، یادآور شد: شهرک صنعتی بندرترکمن جاذبه لازم را برای جذب سرمایه گذار ندارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۳ ب.ظ

دیدگاه