- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

فرماندار علی آباد کتول در نشست خبری دهه فجر گلستان:۱۱۴ پروژه عمرانی و طرح تولیدی در دهه فجرافتتاح و کلنگ زنی خواهدشد

البرز گلستان حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول در نشست خبری دهه فجر گلستان اظهارکرد: امسال ۱۱۴ پروژه عمرانی و طرح تولیدی را در سطح شهرستان خواهیم داشت که ۹۱ پروژه با اعتبار ۵۲۷ میلیارد ریال افتتاح و ۲۳ پروژه هم با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها ۱۴۱ شغل ایجاد خواهد شد، افزود: افتتاح شبکه گازرسانی در سه روستا، پروژه تأمین آب (هفت نقطه)، طرح هادی روستا و غیره بخشی از این پروژه ها است.

هدایتی بیان کرد: دو پروژه شالیکوبی با اشتغالزایی ۱۶ نفر، چهار گلخانه سبزی و صیفی و زینتی با اشتغالزایی ۲۰ نفر، یک طرح پرورش گوسفند با اشتغالزایی سه نفر، دو پروژه صنعتی در زمینه بسته بندی توتون و تولید انواع کابینت و اشتغالزایی هشت نفر اشتغالزایی در شهرک صنعتی علی آبادکتول از جمله طرح ها خواهد بود.

وی ادامه داد: دو طرح در مراکز بهزیستی با اشتغالزایی ۱۷ نفر و افتتاح شرکت تعاونی زنبورداری با اشتغالزایی یک نفر هم در دستور کار است.

هدایتی در خصوص پروژه های عمرانی بیان کرد: احداث پروژه روشنایی جاده مهدی آباد، بازسازی پل، هفت پروژه افتتاح در بنیاد، دو پروژه در زمینه برق، یک پروژه بومگردی و ۶ پروژه در زمینه مخابرات خواهیم داشت.

وی گفت: آنچه در انتخابات مهم انتخاب احسن و صیانت از رأی مردم است.

حساسیت انتخابات با توجه به کارشکنی دشمنان بیشتر شده است

در ادامه امام جمعه شهرستان علی آبادکتول اظهارکرد: خدای متعال به مردم ایران منت گذاشت و انقلابی که برخواسته از اسلام است را به رهبری مرجع تقلید به پیروزی رساند.

حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد افزود: چون این نور برای استکبار جهانی و حکام غارتگر قابل تحمل نبود با همه قوا برای خاموش کردن آن وارد شدند.

مهدی نژاد گفت: اما چون اراده خدای بر بقای این نور بوده خداوند آن را حفظ کرده است.

مهدی نژاد همچنین به انتخابات اشاره کرد و افزود: سرنوشت مردم به خودشان واگذار شده و در این ۴۰ سال مردم خود به میدان آمده و نمایندگان خود را انتخاب کردند.

وی تأکید کرد: اکنون هم در آستانه انتخابات مجلس هستیم که یکی از وظایف شرعی ما انتخابات است.

امام جمعه علی آبادکتول به تحریم ها اشاره کرد و گفت: با توجه به دشمنی استکبار حساسیت این انتخابات بیشتر شده و امیدواریم که حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: اکنون کشور به آرامش نیاز دارد و هر سخنی که در جهت مأیوس کردن و ناامید کردن مردم باشد از طرف مسئولان قابل نیست، لذا نباید با بیان برخی از مطالب دشمنان را شاد کرد.

 

0 [1]
0 [1]