مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد: پروژه افتتاح چمن مصنوعی مراوه تپه و کردکوی در ایام دهه فجر انجام می شود

صبح گلستان در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۵ میلیارد تومان برای سالن ۶ هزار نفری گرگان اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: این روزها در خصوص محدودیت های ورود ورزشکاران به محل مسابقات صحبت شده است و برای ادامه تکمیل سالن ۶ هزار نفره کریم آباد گرگان این اعتبار اختصاص یافته است.

طیبی متذکر شد: پروژه افتتاح چمن مصنوعی مراوه تپه و چمن مصنوعی کردکوی را در ایام دهه فجر انجام می شود و همچنین در این ایام تلاش خواهیم کرد که هتل ورزش که کار ابنیه آن به اتمام رسیده در ایام دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز هتل ورزش در مساحت ۵ هزار و ۱۰۰ متری اعتبار نیاز است که می تواند برای مسابقات مختلف و برگزاری همایش ها و برنامه ها می تواند به استان گلستان کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: برگزاری کارگاه های مختلف در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی، برگزاری  کارگاه های قبل، حین و بعد از ازدواج، برگزاری مسابقه بین المللی آفرود با حضور ۵ تیم  دو تیم از کشور ایران، تیم های کشورهای ترکیه، ارمنستان و ترکمستان، برگزاری پیاده روی خانوادگی، بازدید از خانواده های معزم شهدا از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر به شمار می رود.

طیبی یادآور شد: اجرای بازی های بومی و محلی در بسیاری از استان، جشنواره «دار» را باحضور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: دوره چهارم مسابقات ورزشی دستگاه های اجرایی نیز در ایام دهه فجر قرعه کشی خواهیم کرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان یادآور شد: همایش ملی در حوزه جوانان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان  در استان برگزار می شود و در تمام شهرها کارگاه ها با حوزه آسیب های اجتماعی برگزار خواهیم کرد.

طیبی تاکید کرد: اعتبار برگزاری ۴۰ کارگاه حین، بعد و قبل ازدواج از سوی وزارت ورزش و جوانان تامین شده و مسابقات هیئت رئیسه مجمع جوانان برگزار شده و اعضای جدید نیز معرفی شدند و پیگیر هستیم حمایت های استاندار بتوانیم در هر شهرستان یک خانه جوانان را راه اندازی کنیم.

وی در خصوص جذب ورزشکاران قهرمان و شرایط استخدامی آنان گفت: چند نفر از ورزشکاران قهرمان در استان گلستان  استخدام شدند و محدودیتی برای رشته های تحصیلی با شغل مورد تقاضا برای ورزشکاران وجود دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

دیدگاه