مدیر کل اوقاف و خیریه گلستان در نشست با ستاد خبری فجر استان: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ مراسم ویژه در مساجد و بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد

البرز گلستان حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد مدیر کمل اوقاف و خیریه گلستان در نشست با ستاد خبری فجر استان اظهارکرد: طی دهه فجر ۶۰ عنوان برنامه شاخص و محوری در ۱۷ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در قالب برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و اجتماعی برگزار می شود، افزود: مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و تبیین سیره این شهدای بزرگوار در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار خواهد شد.

سلیمانی فرد از برگزاری دو دوره محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز ملی و بین‌المللی در استان خبرداد.

وی گفت: همایش‌های تبیینی و تجلیلی از چرایی شکل‌گیری انقلاب،گام دوم انقلاب مراسم و جشن‌های انقلاب، برگزاری مراسم ۱۰ شب ۱۰ مسجد در شهرهای مختلف استان از دیگر برنامه‌ها است.

سلیمانی فرد گفت: همچنین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ مراسم ویژه در مساجد و بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: نخستین نیروگاه کوچک مقیاس در بقعه ملاعلی‌عطا دانشمند در گنبدکاووس افتتاح می‌شود.

سلیمانی فرد توضیح داد که یکی از برنامه‌های ما توسعه نیروگاه‌ها است و تا ابتدای سال ۹۹ حدود ۲۰ نیروگاه کوچک مقیاس با ظرفیت تولید هزار کیلووات برق در استان ایجاد خواهدشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۹ ب.ظ

دیدگاه