- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کردکوی:بالغ بر ۸۵۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی برای ایام دهه فجر در شهرستان تدارک دیده شده

البرز گلستان حجت الاسلام محمودی در نشست با اصحاب رسانه در ستاد خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: دهه فجر امسال با ایام فاطمیه مصادف شده است و تمامی مراکز فرهنگی و مذهبی با مناسبت های فاطمیه به برنامه می پردازند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کردکوی ادامه داد: همچنین در این ایام گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم را شاهد هستیم و شهادت این شهید بزرگوار به برنامه های دهه فجر رنگ و بوی دیگری داده است.

حجت الاسلام محمودی ابراز داشت: در سطح شهرستان کردکوی بالغ بر ۸۵۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی برای ایام دهه فجر تدارک دیده شده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته داست.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ۱۴ کارگروه برای برنامه های دهه فجر راه اندازی شده است، افزود: برگزاری ۴۰ ختم قرآن به یاد شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای حرم، برپایی ۲۵ محفل قرآنی در سطح شهر و روستا، برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در ۵۵ مسجد در ۲۱ بهمن برنامه خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کردکوی به برگزاری ۴۰۰ نشست مختلف در سطح شهرستان کردکوی خبر داد و یادآور شد: برگزاری  ۱۱۰ برنامه به مناسبت ورود حضرت امام(رحمه الله علیه) به کشور و رونمایی از تولیدات هنری، مستند و … از دیگر برنامه های دهه فجر در شهرستان کردکوی است.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه زنگ انقلاب در مدارس شهرستان کردکوی نواخته خواهد شد، افزود: برگزاری ۱۰ کرسی تلاوت قرآن کریم، برپایی ایستگاه صلواتی توسط هیئت های مذهبی در ایام فاطمیه و دهه فجر، برگزاری ۶ نشست با موضوع بانوان نخبه در سطح شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های دهه فجر شهرستان کردکوی به شمار می رود.

0 [1]
0 [1]