معاون فرهنگی حوزه هنری استان گلستان ازبرگزاری ۸۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارکه فجر در سطح استان گلستان خبر داد

البرز گلستان در نشست خبری فجر با روسای کارگروه های تخصصی استان و متولیان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ها اظهار کرد: دهه فجر موقعیت خوبی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی است و ما در کارگروه هنری ستاد دهه فجر به دنبال انتقال پیام انقلاب اسلامی با بهترین، رساترین و گویاترین ابزار هستیم.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان گلستان ادامه داد: کارگروه هنری ستاد دهه فجر با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد و ۱۰ عضو دارد.

وی از برگزاری ۸۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارکه فجر در سطح استان گلستان خبر داد و با اشاره به برنامه های شاخص دهه فجر، بیان کرد: در دهه فجر امسال نیز جشنواره فیلم و موسیقی فجر به طور همزمان در استان گلستان برگزار می شود، همچنین رایزنی برای برگزاری جشنواره تئاتر در در حال انجام است.

خواجه نژاد با بیان اینکه مراسم شب خاطره مدافعان حرم، برگزاری شب شعر و عصر شعر متناسب با دهه فجر و گرامیداشت شهید سلیمانی برگزار می شود، یادآور شد: تولید ۴۱ قسمت موشن گرافیک از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده شده و از ۱۲ تا ۲۲ بهمن از صدا و سیمای مرکز گلستان پخش می شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان گلستان برپایی ورکشاب تجسمی با موضوعیت دهه فجر و انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهید سلیمانی، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب ۵۷، نشست هم اندیشی و آسیب شناسی آسیب های اجتماعی در مساجد گلستان، برگزاری مسابقه نقاشی، غبارروبی مزار شهدا توسط هنرمندان، اجرای نمایش خیابانی با موضوعات انقلاب اسلامی در دهه فجر در نقاط مختلف شهر گرگان را از دیگر برنامه های شاخص در دهه فجر برشمرد.

وی با اشاره به بازسازی سینما عصر جدید گرگان، افزود: پس از بازسازی سینمای عصر جدید گرگان پنج سالن سینما با نزدیک به ۷۰۰ صندلی ایجاد می شود و به یکی از مجهزترین پردیس های سینمایی شمال کشور تبدیل خواهد شد.

خواجه نژاد اضافه کرد: پس از بازسازی سینمای عصر جدید به دنبال ایجاد پردیس سینمایی در گنبدکاووس هستیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۵ ب.ظ

دیدگاه