- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست خبری فجر:بیش از ۱۷۰ برنامه به مناسبت دهه فجر به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان برگزار می شود

البرز گلستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست خبری فجر با رؤسای کارگروه های تخصصی استان و متولیان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ها اظهار کرد: درصدد هستیم برنامه های ما در دهه فجر مخاطب پسند باشد و آموزه های انقلاب اسلامی به نسل نو منتقل شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: تمام فعالیت های ما کتاب محور است لذا برنامه های کتاب محور که برای کودکان قابل درک باشد ارائه می کنیم.

وی با بیان اینکه از ۱۲ بهمن ماه به مناسبت ورود امام راحل گروه برگزیده سرود برنامه اجرا خواهند کرد، بیان کرد: نمایش عروسکی یکی از برنامه های شاخص ما است که در روزهای گذشته برگزار شده است، در این نمایش ۱۱ اجرا از سوی نوجوانان به اجرا درآمد.

رجب نسب با بیان اینکه جشنواره «مهربان همچون پدر» در قالب جشنواره و خوشنویسی با موضوع سپهبد شهید سلیمانی در سراسر استان برگزار می شود، یادآور شد: نشست صمیمی نوجوانان برگزیده استان گلستان با استاندار و افتتاح مرکز علمی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از دیگر پروژه هایی است که در دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود: این مرکز بخش های مختلف فیزیک، شیمی، نجوم و زمین شناسی و .. را در بر می گیرد و تاکنون ۱۴۵ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از برگزاری جشنواره قصه گویی و خاطرات انقلاب ویژه خانواده ایثارگران خبر داد و افزود: ما می توانیم از طریق ارتباط بین نسلی در زبان روایت و داستان به انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی بپردازیم.

وی با بیان اینکه مهرواره شعر آفرینش به میزبانی رامیان در استان گلستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این مهرواره دانش آموزان اشعار خود را با موضوع انقلاب اسلامی ارائه می کنند.

رجب نسب تأکید کرد: برنامه «پیمان تا ابدیت» از دیگر برنامه های ما به مناسبت دهه فجر است که در ۲۲ بهمن سال جاری برگزار می شود و کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نقالی و شعر در حوزه انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد سردار سلیمانی ایفای نقش می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: در مجموع بیش از ۱۷۰ برنامه به مناسبت دهه فجر به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

0 [1]
0 [1]