- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

کریمی فرماندار شهرستان گنبدکاووس در نشست با ستاد خبری فجراستان:تعداد ۱۵۳ پروژه عمرانی و ۱۰۲ پروژه اقتصادی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

البرز گلستان کزیمی فرماندار شهرستان  گنبدکاووس در گفتگو با اصحاب رسانه در ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۶۰۰ برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس پیش بینی شده که ۱۶۰ برنامه آن شاخص است و در حوزه های هنری، ورزشی و فرهنگی این برنامه ها دیده شده است.

فرماندار شهرستان  گنبدکاووس ادامه داد: در گنبد کاووس ۲۰۰ روستا وجود دارد و بیشترین برنامه های محوری در دهه فجر را در روستاها برگزار خواهیم کرد.

کریمی بیان کرد: مهمترین برنامه ما افتتاح پروژه عمرانی و اقتصادی به شمار می رود و تا به این لحظه ۹۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی قطعی شده است.

وی افزود: تعداد ۱۵۳ پروژه عمرانی و ۱۰۲ پروژه اقتصادی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که این پروژه ها ۶۰۰ نفر  اشتغالزایی به همراه دارد.

فرماندار گنبدکاووس خاطرنشان کرد:  ۷۰ درصد پروژه های دهه فجر شهرستان گنبدکاووس افتتاح و  بهره برداری است و امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده ای به مردم با بهره برداری این پروژه ها ارائه کنیم.

کریمی بیان کرد: تلاش می کنیم که برنامه دهه فجر به وحدت و وفاق اقوام در شهرستان گنبد کاووس کمک کند و بتوانیم مشارکت ۷۴ درصدی مردم در انتخابات گذشته گنبدکاووس را حفظ و ارتقاء دهیم.

وی گفت: جشن های مردمی، دانش آموزی و … برنامه های دهه فجر را تلاش کردیم به صورت مردمی برگزار کنیم.

فرماندار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: راه اندازی زنجیره تخم مرغ و دانه مرغ شرکت کاسپین طلایی چیکا یکی از مهمترین پروژه ها در سطح شهرستان گنبدکاووس با اعتبار  ۳۹۰ میلیارد تومان است.

کریمی خاطرنشان کرد: یک پنجم تخم مرغ کشور از تابستان سال آینده با راه اندازی این واحد در گنبد کاووس تولید می شود و در حال حاضر دو فارم از ۵ فارم این شرکت راه اندازی شده است.

وی ابراز داشت: در شهرستان گنبدکاووس کارخانه تولید کاغذ و مقوای با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان و کلنگ زنی خوراک دام با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و پروژه تقویت پست های فوق سنگین توزیع برق با اعتبار  ۱۲ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه خرید و راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان خاتم الانبیاء و مطهری نیز در دهه فجر انجام می شود، افزود: به همت خیرین هتل چهار ستاره در شهرستان گنبدکاووس در ایام دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

0 [1]
0 [1]