مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان در نشست رسانه ای ستاد خبری فجر استان: در دهه فجر۱۳۹ مورد مسابقه ویژه بانوان در سطح شهرستانهای استان انجام می شود

الهه غیناقی امروز مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان در نشست رسانه ای ستاد خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: نخستین رویداد استارتاپ ویژه بانوان کارآفرین در نظر گرفته شده که در ایام دهه فجر برگزار خواهدشد  و اختتامیه آن در روز زن در نظر گرفته شده است.

البرز گلستان  ویادامه داد: در این استارتاپ طرح های بانوان کارآفرین معرفی می شود و پارک علم و فناوری استان گلستان از ایده های برگزیده حمایت خواهد کرد.

غیناقی یادآور شد: با توجه به  ایام فاطمیه برنامه های دهه فجر تدارک دیده شده است، تمام شهرستان ها و ادارات برنامه ریزی های خوبی در کل شهرستان ها برای دهه مبارک فجر داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهر گرگان در بحث فروش صنایع دستی و محصولات از ۲۰۰  زن سرپرست خانوار با برپایی نمایشگاه توانمندسازی حمایت خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان تاکید کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی، دیدار با خانواده ایثارگران و دختران شاهد، اعزام کاروان سلامت و برپایی چادر سلامت از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر است.

غیناقی با بیان اینکه در دهه فجر ۱۷ افتتاحیه در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: این افتتاحیه ها شامل؛ افتتاحیه خانه فرهنگ در شهرستان آق قلا، مسکن مددجویان بهزیستی، مرکز رها بخش سبز، کارگاه تاسیسات مرکز فنی و حرفه ای، تولیدی البسه های محلی با همکاری میراث فرهنگی، افتتاح نمایشگاه صنایع غذایی شاه توت در گنبدکاووس، کلنگ زنی کارگاه صنایع دستی در گالیکش می شود.

وی متذکر شد: کارگاه آموزشی سلامت و تحکیم بنیان خانواده، افتتاحیه مرکز تولیدی بانوان و مسکن مددجویان، مسابقات فرهنگی ورزشی و پیاده روی ویژه بانوان، نشست با بانوان فرهیخته و نخبه، خاطره گویی از انقلاب و تقدیر و تجلیل از زنان شاخص و برگزاری برنامه یک روزه با رویکرد نشاط در خانواده از دیگر برنامه هایی است که در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان ابراز داشت: ۱۸ عنوان برنامه شاخص در سطح استان گلستان دفتر امور بانوان استانداری برنامه ریزی کرده که شامل ۲۱۱ همایش در سطح استان،  ۱۵۵ مورد تقدیر و تجلیل، ۱۱ نشست با بانوان فرهیخته و ۹۹ مورد کارگاه آموزشی و برپایی ۱۴ نمایشگاه تخصصی و ۱۳۹ مورد مسابقه ویژه بانوان در سطح شهرستانهای استان می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۸ ب.ظ

دیدگاه