مازندرانی مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:۴۰ طرح با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان و ایجاد ۲۹۸ شغل در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهدرسید

البرز گلستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در گفتگو با خبرنگاران در ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۱۹۵ برنامه برای استان گلستان در ایام دهه فجر در کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در اکثر برنامه های دهه فجر به حضور گسترده خانواده های کارگری، تعاونگران و کارفرمایان توجه شده است.

مازندرانی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده مختلف کارگری، بازدید از کارگران آسیب دیده در محل کار و دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی مراسم یادواره شهدای کارگری استان با رویکرد چهلمین روز شهادت سهپبد قاسم سلیمانی در ایام دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: در ایام دهه فجر توصیه کردیم که کارخانه های بزرگ استان برنامه های جشن پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کنند و این هماهنگی برای تمام شهرستان های استان انجام شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از دیگر برنامه های کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان به شمار می رود.

مازندرانی خاطرنشان کرد: نشست بهره وری با حضور ۱۰۰ تعاونی در حال برگزاری است و همچنین باشگاه کارآفرینان نوجوانان امروز افتتاح شد و در این باشگاه کارگاه آموزشی برای ۱۰۰ نفر از نوجوانان کارآفرینی برگزار می شود.

وی به مراسم تجلیل از کارآفرینان اشاره کرد و گفت: مراسم مختلف مثل پیاده روی خانوادگی، مسابقات نقاشی برای تعاون گران و مسابقات تلفنی با همکاری صدا و سیما، عطر افشانی گلزار شهدا و برپایی نمایشگاه مختلف از دیگر برنامه های ما در ایام الله دهه فجر به شمار می رود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: رژه رانندگان تاکسی در ۱۲ بهمن در نظر گرفته شده و سعی بر این است که در این روز رانندگان تاکسی به شکل رایگان خدمات حمل مسافر را انجام دهند.

مازندرانی با بیان اینکه به ۵ هزار طرح در سطح استان تسهیلات ارائه شده است، گفت: مجوزات این طرح ها از سوی دستگاه های مختلف در سطح انجام می شود ولی با این وجود ۴۰ طرح با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان و ایجاد ۲۹۸ شغل در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهیم رساند.

وی یادآور شد: در بخش تعاون نیز ۶ طرح با اعتبار ۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۸ در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از راه اندازی سامانه جامع روابط کار خبر داد و افزود: این سامانه برای احقاق حق کارگران و حمایت از کارفرمایان بسیار موثر خواهد بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه