روابط عمومی اداره کل استانداردگلستان ، به عنوان روابط عمومی برتر استان در رونق تولید و ترویج کالای ایرانی شناخته شد.

روابط عمومی استاندارد، برترین گلستان شد

ابرز گلستان روابط عمومی اداره کل استاندارد، به عنوان روابط عمومی برتر استان گلستان در رونق تولید و ترویج کالای ایرانی شناخته شد.
سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان گلستان، با شناسایی، معرفی و تجلیل از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و فرمانداری های استان گلستان در ۱۰ محور مشخص از جمله ترویج استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی همراه بود.
در این راستا، فرشته سلطانی، مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد به دلیل تلاش در رونق تولید و ترویج استفاده از کالای ایرانی در یک سال اخیر، به عنوان روابط عمومی برتر استان گلستان شناسایی و با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
برگزاری نمایشگاه های متعدد با موضوع حمایت از کالای استاندارد ایرانی، اجرای تبلیغات محیطی، ساخت و پخش تیزر از سیمای گلستان، پخش تیزر از تلویزیون شهری گرگان، برگزاری مسابقات هنری دانش آموزی، درج طرح های گرافیکی حمایت از کالای ایرانی روی اقلام ترویجی و تبلیغاتی استاندارد، طراحی، چاپ و نصب پوستر در نقاط مختلف و نیز روی اتوبوس های شهری و … از جمله اقدامات روابط عمومی استاندارد در ترویج خرید کالای ایرانی در سالهای اخیر بوده است.
در متن لوح تقدیر اهدائی استاندار گلستان به روابط عمومی استاندارد، آمده است:
س

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۹ ب.ظ

دیدگاه