مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ازشروع ممیزی انرژی ساختمانهای دولتی و اجرایی استان خبر داد

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ازشروع ممیزی انرژی ساختمانهای دولتی و اجرایی استان خبر داد

به گزارش البرز گلستان، مهندس محمد رحیم رحیمی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گازاستان گلستان از شروع  ممیزی انرژی ساختمانهای دولتی استان گلستان خبرداد.

وی افزود:حسب  بخشنامه ارسالی معاون اول محترم ریاست جمهوری به کلیه وزارتخانه ها ، سازمانها ، موسسات و شرکتهای دولتی ، نهادهای انقلاب اسلامی ، استانداری هاو فرمانداریها  این ممیزی با تشکیل ستاد کنترل مصارف در شرکت گاز  برنامه ریزی شده و طی هماهنگی های بعمل آمده در اولین اقدام ساختمان استانداری و شرکت گاز در برنامه ممیزی قرارگرفتند .

رحیمی با اشاره به اینکه براساس این بخشنامه دمای رفاه اتاقها و فضاهای داخلی و بسته بین  ۲۱- ۱۸ درجه و دما در راهروها و فضاهای عمومی سر پوشیده  ۱۸ درجه تعیین شده است گفت: کارشناسان ذیربط با حضور درمحل استانداری گلستان میزان مصرف انرژی این مجموعه را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند و ضمن کنترل دمای اتاقها وسالنها ، توصیه های لازم و  راهکارهای اجرایی   که منجر به کاهش مصرف گازطبیعی می گردد را به آنها ارائه می کنند.

   وی ادامه داد:درهمین راستا تعدادی از ساختمانهای  ادارات  کل در سایت اداری استان را نیز مورد ارزیابی قرار دادیم  و در ادامه نیز تلاش داریم تا پایان سال تمامی ساختمانهای ادارات دولتی  و دستگاه اجرایی استان را مورد کنترل  و ارزیابی قرار داده و رسالت خود را بعنوان تامین کننده و حافظ انرژی پایدارگاز که  در حال حاضر ۷۲  درصد سبد انرژی استان را پوشش می دهد به نحو مطلوبی انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه ازحمایت و همراهی بسیار خوب مدیران و کارکنان دستگاههای دولتی و اجرایی استان که نهایت همکاری را با این شرکت در زمینه  صیانت و ذخیره سازی انرژی گاز دارند  تقدیر و تشکر نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۶ ب.ظ

دیدگاه