- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از آمادگی ارشاد استان برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه خبر داد

? آمادگی ارشاد گلستان برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه

? کشمیری گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه آمادگی دارد.

? به گزارش البرز گلستان «عادله کشمیری» در دومین دوره آموزشی تخصصی مدیریتی فراهم‎ آوری اعضای پیوندی استان گلستان، اظهار کرد: ضروری است برای نهادینه شدن پیوند عضو در جامعه فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد.

? مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد متولی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و دارای جمعیتی از افراد اثرگذار است و برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه اعلام آمادگی داریم.

? وی یادآور شد: شورای فرهنگ عمومی بزرگترین مجلس فرهنگی در هر استانی است که مصوبات فرهنگی گرفته می شود و قابل اجرا است و می توان از طریق این شورا به مسائل مختلف پرداخت.

? کشمیری با اشاره به اینکه در گروه های مختلف هنری، فرهنگ و رسانه می توانیم به مسئله اهدای عضو بپردازیم، گفت: ما مخاطبان خاص خود را داریم اما برای ترویج فرهنگ پیوند عضو باید اطلاعات لازم در اختیار ما قرار بگیرد تا ما با زبان هنر و فرهنگ آن را در اختیار جامعه قرار دهیم.

? مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تأکید کرد: متأسفانه هنوز در جامعه ما تفاوت مرگ مغزی و کما برای بیماران جا نیفتاده است و نیاز است در حوزه پیوند عضو برای آگاهی بخشی مردم تلاش شود./شبستان

 

0 [1]
0 [1]