- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دیدار معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید و ایثارگران با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان

دیدار معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد با نماینده ولی‌فقیه در استان

محمود پاکدل ظهر امروز با آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان دیدار کرد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از ایثار واحد استان گلستان؛ محمود پاکدل در این دیدار ضمن شنیدن خواسته‌های خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر گفت: ما مدیون این عزیزان هستیم و باید تلاش کنیم با خدمات صادقانه پاسخگوی ایثارگری‌های این قشر معظم باشیم.
وی دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری را در تسریع روند حل مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر اولویت بنیاد است و از هیچ تلاشی برای دستیابی به این مهم دریغ نخواهیم کرد.
این مقام مسئول اشاره کرد: مسئولان به‌عنوان خادمان خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران با دیدار چهره به چهره می‌توانند تنها ذره‌ای از زحمات و مرارت‌های آن‌ها بکاهند و دلجویی از پدران و مادران شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیف مسئولان است.
این مقام مسئول تصریح کرد: رسیدگی حداکثری به مشکلات جامعه ایثارگری اولویت اصلی بنیاد است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی افزود: تلاش مسئولین حرکت در مسیر شهدا و آرمان‌های حضرت امام (ره) و هدف‌گذاری دقیق و عالمانه مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید است و بر این باوریم که مسئولیت در سایه جان‌فشانی شهدای گران‌قدر وظیفه سنگینی است و باید درراه خدمت به مردم بکوشیم.
وزیری در پایان گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا در مقابل این آزمون الهی ستودنی است و اجر این قشر معزز نزد خداوند متعالی جایگاه والایی دارد.
انتهای پیام/

0 [1]
0 [1]