رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی خبرداد: برگزاری کارگاه توانمندسازی مراقبین سلامت آموزش و پرورش گلستان به میزبانی این شهرستان

با حضور رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت؛
کارگاه توانمندسازی مراقبین سلامت ۱۴ شهرستان استان گلستان به میزبانی کردکوی برگزار شد.
البرز گلستان/با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت ،قوانلو رئیس اداره تربیت بدنی چهار نایی رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان  ،قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش کردکوی، عبدالحسین بهرامی معاون  پرورشی شهرستان و همراهان کارگاه توانمندسازی مراقبین سلامت ۱۴شهرستان استان گلستان در هتل پارتیان به میزبانی شهرستان کردکوی برگزار شد.
رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم گفت؛ تربیت در مدرسه باید به ابعاد و ساحتهای مختلف وجودی دانش آموزان توجه نماید که یکی از مهمترین این ساحتها ، ساحت تربیت زیستی و بهداشت می باشد که این ساحت ناظر بر حفظ و ارتقای سلامت و رعایت بهداشت جسمی و روانی دانش آموزان در قبال خود، خانواده و دیگران بر اساس سند تحول بنیادین است.
وی در ادامه گفت: هدف از آموزش و توانمندسازی مراقبین سلامت، بهبود کیفیت سبک زندگی و ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان و ماحصل آن جامعه سالم وعاری از آلودگی های زیستی و روانی است.
و ی  همچنین افزود: دانش آموزان به عنوان یکی از اعضای جامعه به صورت داوطلبانه مسئولیت انتقال آموزه های خود را از حوزه سلامت با موضوعات مختلف از قبیل خود مراقبتی و بهداشت فردی دارند یک فرصت تلقی می گردند که شما باید از آن بهره برداری نمایید.
قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش کردکوی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا سلام الله گفت: حضور نمایندگان ۱۴ شهرستان در شهرستان کردکوی مایه مباهات است و امیدوارم میزبان خوبی برای کارشناسان مربیان تندرستی وسلامت باشیم.
وی اضافه کرد؛ مایه خرسندی است که به همراه کارشناسان و روسای ادارات ، نمایندگان بهداشت مدارس استان گلستان دوست خوب و توانمند با برنامه و تیم خوب حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت رضا طبرسا را درجمع خود ارج می نهیم.
این کارگاه توانمندسازی با حضور مدرسین استانی و شهرستانی و بیان نقطه نظرات تا ظهر ادامه یافت و در انتها از مربیان کارشناسان مراقبین سلامت استان گلستان با حضور مسئولین به رسم یادبود با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه