- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مدیرکل اطلاعات گلستان در شورای فرهنگ عمومی وجمع اصحاب رسانه استان:بسترساز امنیت استان خدمت‌رسانی بهتربه مردم است

نشست شورای فرهنگ عمومی استان گلستان امروز با حضور چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استان و جلالی مدیر کل اطلاعات استان وکشمیری مدیر کل ارشاد اسلامی استان و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

به گزارش البرز گلستان جلالی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان با اصحاب رسانه اظهارداشت:در شرایط فعلی استان گلستان با توجه به انسجام ووحدت و همدلی و هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین آحاد مردم و مسئولین  و شورای تامین و جامعه اطلاعاتی استان وجود دارد.

وی افزود:هر چه بیشتر به مردم خدمت کنیم قطعا امنیت ما فراتر می رود

جلالی در ادامه اظهار کرد:امروز در یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط در عرصه جهانی و حتی داخلی قرار داریم. باید از فرصت‌هایی طلایی که وجود دارد بهترین استفاده را داشته باشیم و بدانیم تهدیدات هم فراوان است و باید آنها را مدیریت کرد.

وی گفت:دشمن تلاش بسیار برای ناکار آمدی جامعه و تشدید اختلاف در جامعه از ابتدای انقلاب تاکنون و الان از طریق سایت های مجازی و اندیشکده های با پولهای نفتی برخی از کشورها در حال مطالعه می باشند تا با طراحی نو فعالیت کنند.

مدیرکل اطلاعات استان خاطرنشان کرد: این درایت و تدبیر و وفاداری مردم بود که سبب شد تا استان گلستان شرایط برتر امنیتی را در کشور داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها بیان داشت: راه نفوذ دشمن و ترفندهای آن باید برای مردم تبیین و آشکارسازی شود که رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند.

جلالی افزود: دشمن با تبلیغات گسترده در پی القای ناامیدی و ناکارآمدی در جامعه است و قصد دارد با تشدید اختلافات، نظام اسلامی را دچار مشکل کند. دشمنان هر روز سناریوهای جدیدی را طراحی و بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. در چنین شرایطی این نقش رسانه‌هاست که بتوانند به القائات رسانه‌های بیگانه پاسخ دهند.

مدیر کل اطلاعات گلستان سپس تاکید کرد:اگر در مقابل ترفند دشمن کار آمدی نظام را نشان بدهیم سلاح دشمن را خنثی کردیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید از حالت انفعالی خارج شده و حالت تهاجمی به خود بگیرند، گفت: باید در مقابل ترفندهای دشمنان، کارآمدی نظام را برای مردم برجسته کنیم تا سلاح برنده دشمن که ایجاد ناامیدی و بی‌نشاطی است، بی‌اثر شود.

مدیرکل اطلاعات استان اظهارداشت:  بسترساز امنیت استان خدمت‌رسانی بهتربه مردم است.

وی به برگزاری انتخابات پیش‌رو و اهمیت آن هم اشاره کرد و افزود: انتخابات یک فرصت طلایی برای همه ما بوده و نتیجه‌اش وحدت و یکپارچگی خواهد بود. هر صدایی در زمینه بیان اختلافات و یا تضعیف دستگاه‌های نظام باشد، سمی مهلک است که در جامعه پخش خواهد شد.

0 [1]
0 [1]